הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הדיון באירועים יידחה עד לאישור מהיועמ"ש

עם זאת, אבן עזרא כבר הגיש את כתבי האישום נגד הקבוצות והשחקנים המעורבים. גם האלופה הטרייה, קרית שמונה, לדין בעקבות על השלכת כוס אל אנטבי

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  03.04.12 - 15:15

הדיון בבית הדין של ההתאחדות בעניין אירועי המושבה יידחה עד לקבלת אישור מהיועץ המשפטי לממשלה, כך החליט היום (שלישי) אב בית הדין המשמעתי של ההתאחדות, עו"ד חיים אלחדיף.

מוקדם יותר היום פנתה ההתאחדות לכדורגל לעוזר היועץ המשפטי לממשלה, עו"ד אבישי גולן, לפי סעיף 269 ו-270 לחוק העונשין, על מנת שיתיר להתאחדות לפתוח בהליכים משפטיים, במקביל להליך הפלילי, נגד המתפרעים בסיום המשחק בשבת. כעת הוחלט, כאמור, לחכות לאישור מהיועמ"ש.

פנייתה של ההתאחדות נעשתה בעקבות בקשתה של מכבי פתח תקווה להמתין עם הדיון בעניינה בהתאחדות עד לקבלת דו"ח המשטרה. במועדון מאמינים כי דו"ח המשטרה ישפוך אור חדש על האירועים ויעזור לשכנע את הדיינים בכך שהתגרה החלה ביוזמת שחקני הפועל חיפה.

ההתפתחויות הללו לא מנעו מתובע ההתאחדות, שלום אבן עזרא, להגיש כבר את כתבי האישום נגד מכבי פ"ת, הפועל חיפה והשחקנים המעורבים בקטטה שהתרחשה במשחק בין הקבוצות ביום שבת. סעיפי האישום הינם התפרעות, תגרה, תקיפה בנסיבות מחמירות והתנהגות בלתי ספורטיבית של שחקנים וממלאי תפקיד בנסיבות מחמירות.

כתבי אישום נקודתיים יגושו גם נגד גל אראל, סטפן דנקוביץ' ועלי חטיב מהפועל חיפה, ודני פרדה ועמי גניש ממכבי פ"ת, בסעיפים של פגיעה בשחקן יריב בנסיבות מחמירות, השתתפות בקטטה בנסיבות מחמירות והפרת סדר.

כמו כן, הוחלט היום כי האלופה הטריה קרית שמונה תעמוד לדין בגין התפרעות אוהדים במשחק מול הפועל ת"א אתמול (0:0), לאחר שבדו"ח השופט זיו אדלר צוין כי הקוון רועי חסן הפנה את תשומת ליבו של השופט לכך שכוס שתייה נזרקה מיציע אוהדי קרית שמונה לכיוונו של יגאל אנטבי, מגן הפועל תל אביב - אך לא פגעה בו. הדיון בעניינה ייערך מחר ב-16:00.