X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
טוענים שהשף המפורסם מפגר בתשלומים החודשיים שנקבעו לו, וחייב להם 33 אלף שקל
▪  ▪  ▪
לא עומד בתשלומים. שני [צילום: מן הטלוויזיה]

הנאמנים שמונו לניהול נכסיו של השף אייל שני הגישו היום לבית המשפט בקשה להוציא נגדו צו מאסר בשל חובותיו. הנאמנים מבקשים לצוות על מאסרו של שני בשל פיגורים בתשלומים החודשיים בסך של כ-33 אלף שקל, שנקצבו לו לפי פסק הדין של השופטת ורדה אלשיך מבית המשפט המחוזי בתל אביב.
לפני כארבעה חודשים השיתה אלשיך תשלומים חודשיים של שני לנאמנים, עורכי הדין ארז חבר ממשרד עמית, פולק מטלון ומרדכי האן מרקוביץ ממשרד גלר, האן מרקוביץ, בסך של 25 אלף שקל בחודש, החל מדצמבר 2011. בנוסף, הורתה אלשיך שכל ההכנסות של שני מהמדיה יוקנו לקופת פשיטת הרגל שלו, בנוסף לתשלום החודשי.
לטענת הנאמנים, שני שילם את הסכום עבור חודש דצמבר, אך החל מינואר הוא החל להעביר סכומים נמוכים יחסית לאלו שהושתו עליו על-ידי בית המשפט. בעבור חודש ינואר נותר לשני חוב של כ-10,000 שקל, וחובו לקופת פשיטת הרגל לחודש פברואר הוא 23 אלף שקל, לטענתם.
בתגובה לדרישת התשלום טוענים הנאמנים כי בא-כוחו של שני, עו"ד ארנון שגב "העלה טענה יצירתית מאין כמוה, שאין לה כל אחיזה או זכר בפסק הדין, לפיה תקבולי המדיה מהווים חלק בלתי נפרד מהתשלום החודשי שנקבע לשני, ולכן הוא עמד בתשלום". הנאמנים סבורים כי מדובר ב"המשך התנהלותו החמורה של החייב, שנראה כי אינה יודעת כל גבול".
הם מציינים כי ניסו להימנע מהגשת בקשה זו, אולם לדבריהם, התנהלות שני אינה מאפשרת להם לעשות כן, ולכן ביקשו מבוקש מבית המשפט להורות על מתן צו מאסר לשני עד לתשלום כל הפיגורים.
לפני חג הפסח הגישו פרקליטיו של שני, איתי ויסמן וארנון שגב, בקשה לבחון מחדש את ההחלטה לפיה עליו לשלם לקופת פשיטת הרגל 25 אלף שקל מדי חודש. הם הסבירו את הבקשה להפחית את הסכום "על-רקע העובדה שלשני אין מקורות הכנסה מתחום המדיה, ועל-רקע העובדה שמקורות הכנסתו מהעסקתו בתחום המסעדנות אינם מספיקים כדי למלא אחר הצו".
בבקשה מפורט כי שני קיבל בונוס בסך 70 אלף שקל ברוטו מחברת ההסעדה שהוא מפעיל, "חברת החבר'ה היותר טובים בע"מ", בגין רווחיה בשנת 2011 ונכון להיום אין לו מקורות הכנסה מתחום המדיה.
שני טוען כי בינואר-פברואר העביר לקופת פשיטת הרגל כ-53 אלף שקל, ובחודש מארס 8,000 שקל נוספים. הוא מציין כי שני תשלומים אחרונים בסך של 8,000 שקל כל אחד צפויים להתקבל בידיו באפריל-יוני כתוצאה מהשתתפותו בתוכנית בערוץ 8. שני מעלה חשש ממשי כי הוא "עלול לשנות את מצבו לרעה עד כדי מצב קיצוני של נטילת חירותו".
בתצהיר שהגיש לבית המשפט הוא מציין כי הכנסתו היחידה היא ממשכורת שהוא מקבל מחברת "החבר'ה היותר טובים", והחל מינואר 2012 עלה שכרו ל-13.5 אלף שקל ברוטו בחודש. הוא מוסיף ומצהיר שהוא מתגורר בדירה שכורה, ואין בבעלותו דירה או מקרקעין, רכב, חשבונות בנק, או אחזקות בתאגיד.
שני מדגיש כי "בימים אלה מנוהלים מגעים מתקדמים ורגישים בנוגע להשתתפותי בתוכנית מדיה. כמובן שאם המגעים יבשילו איידע את הנאמנים". במקביל, עירער שני על ההחלטה של השופטת אלשיך לבית המשפט העליון.
לפני כארבעה חודשים פשטו הנאמנים על בתיהם של שני ושותפו העסקי שחר סגל, בעקבות פסיקת אלשיך לביטול הסדר הנושים שהציע שני. אלשיך כתבה אז בהחלטתה כי "התופעה לפיה חייבים בעלי יכולות כלכליות ניכרות מבצעים מעשי לוליינות ולהטוטנות עם הוראות החוק והחלטות בית המשפט הפכה למכת מדינה. הדברים מגיעים עד כדי לעג בריש גלי ללא כחל וסרק להחלטות בית המשפט והוראות החוק".
הבקשה לפשיטת רגל של שני הוגשה בעקבות קריסת המסעדה המשותפת של השניים, אוקיינוס, ובשל בקשה של בת זוגו לשעבר רחל סלם, בשל חובות של למעלה מ-6 מיליון שקל.

תאריך:  15/04/2012   |   עודכן:  15/04/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נאמני אייל שני: יש להוציא צו למעצרו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
מסע אופניים של פעילי שמאל ופלשתינים בבקעת הירדן הסתיים במתקפה אלימה של קצין בכיר בצה"ל על אחד הפעילים    היכה אותו באמצעות מחסנית ה-M16 למרות שלא הסב לו סכנה    האירוע צולם והועלה לרשת    צה"ל: יבוצע תחקיר יסודי
מערכת אתר ערוץ הספורט
אבי ריקן כבש (44), הפער מהקו האדום כבר עומד על 10 נקודות
איתמר לוין
בית המשפט חייב את העירייה והעומד בראשה בהוצאות ממשיות בעקבות העתירה שהביאה לביטול התוכנית לקרוא למתחם בורסת היהלומים על שמו של בר - בעיצומה של החקירה הפלילית נגדו
איציק וולף
בקיעים בהתנגדות להריסת המבנים בשכונת האולפנה בבית אל    רב היישוב קרא לתושבים שלא להפגין וספג צעקות    הישיבה בבית אל התחייבה בפני התושבים לפצות אותם במקרה של פינוי
מערכת אתר ערוץ הספורט
סגנית האלופה ניצחה בבית ותפגוש ברבע את אשדוד, שהפסידה לבקעה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il