הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

נתניה פנתה לנמני: "בוא לאמן בעונה הבאה"

במועדון מהשרון מחפשים מחליף לראובן עטר שסיכם השבוע בחיפה. נעשתה כבר פניה לאקס מכבי ת"א שהגיב: "הפניה מחמיאה לי, אבל אני נמצא בעולם אחר ואין לי כוונה לחזור". אלישע לוי ואלי כהן מועמדים בכירים להצטרף לקופסא

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  27.04.12 - 10:25
פרסום ראשון

פרסום ראשון: במכבי נתניה בדקו בימים האחרונים עם סוכן השחקנים אבי נמני את האפשרות שיחזור להתעסק באימון, ויהיה הסמכות המקצועית במקומו של ראובן עטר שיעזוב בתום העונה למכבי חיפה, כך נודע לאתר ערוץ הספורט.

במכבי נתניה אישרו את הידיעה וסיפרו שבשיחות שהתקיימו בין גורמים למועדון לכוכב העבר אמר נמני כי הוא מעריך מאוד את הפנייה. "הודיתי להם על הפנייה המחמיאה אבל אני נמצא בעולם אחר ואין לי שום תוכניות לחזור לאימון" אמר הבוקר נמני לאתר ערוץ הספורט.

יש לציין כי לנמני אין תעודת פרו המאפשרת לו לאמן בליגת העל אבל בנתניה רצו לעזור לו להשלים את המטלות שנותרו לו אם ירצה בתפקיד כשתוך כדי הוא יבחר את המאמן שיעבוד לצידו.

בימים הקרובים יישבו בנתניה עם מאמנים אחרים. כפי שכבר פורסם אלי כהן ולאלישע לוי הם המועמדים הראשונים איתם יתנהלו שיחות. ביממה האחרונה עלה גם שמו של פרדי דוד שנחשב בעיני רבים למאמן קפדן שהמשמעת חשובה לו ושחקנים מעריכים אותו. עוד נודע כי לפני שחתם יוסי אבוקסיס בנבחרת ישראל הוא היה השם הראשון שחשבו עליו בנתניה למרות שהיו לו כמה מתנגדים.

קריירת האימון של נימני החלה בעונת 2009/10, אז מונה להיות המאמן הראשי של מכבי תל אביב במקומו של רן בן שמעון. לאחר עונה אחת, בה זכה בגביע הטוטו, הפך להיות המנג'ר בקריית שלום כאשר תחתיו עבד יוסי מזרחי. העונה הזו הוכתרה ככישלון חרוץ שכן הסגל, שנבנה בתקציב של 100 מיליון שקלים, לא ענה על הציופיות והסמל הגדול פוטר בטלפון על ידי הבעלים מיץ' גולדהאר. 

בתוך כך, במועדון הודיעו על מספר יוזמות. ראשית, לכבוד המשחק האחרון בתולדות אצטדיון "הקופסא" ב-12 במאי נגד בני סכנין, הוזמנו שחקני ומאמני עבר של נתניה להשתתף במשחק ראווה וטקס הוקרה. כרטיסים למשחק יסובסדו ויעלו 10 שקלים בלבד. בנוסף, במשחק הבית הקרוב נגד קרית שמונה, ילדים עד גיל 15 שיגיעו בחולצה צהובה ייכנסו ללא תשלום.