הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

רובן: "מקווה שאוריד את תווית הלוזר ביורו"

קשר באיירן מינכן שפספס פנדל בגמר הצ'מפיונס האחרון, ינסה להוליך את הולנד לזכיה ראשונה מאז 88': "ההחמצה ההיא תישאר איתי לעד, אני חולם על הצלחה עם הנבחרת". על בית המוות: "זוהי אפשרות להדיח שתי נבחרות חזקות מוקדם"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  07.06.12 - 12:36
רובן, ייצא ווינר? (GETTYIMAGES)
רובן, ייצא ווינר? (GETTYIMAGES)

אחרי החמצה איומה בגמר מונדיאל 2010, פספוס פנדל במשחק העונה בגרמניה ופספוס נוסף מהנקודה הלבנה בגמר ליגת האלופות, אריאן רובן הפך ללוזר הגדול ביותר של הכדורגל האירופי. הקיצוני ההולנדי ניכן כידוע בכישרון יוצא דופן, אבל קבלות הוא כאמור מתקשה להביא. רגע לפני יריית הפתיחה ליורו 2012, כוכבה הגדול של נבחרת האוראנג' סיפר על רצונו העז לשים את כל האכזבות מאחוריו ולהביא למדינה תואר ראשון מאז הזכיה באליפות אירופה ב-1988.

  • חדשות, כתבות, סגלים ולוח המשחקים. הכל בעמוד היורו שלנו
  • הבלם יוריס מאתייסן צפוי להחמיץ את המפגש מול דנמרק
  • "אני לא אוהב שאומרים עליי שאני שחקן שנכשל בגמרים, אבל זה משהו שבאמת מלווה אותי בשנים האחרונות. אני מקווה מאוד לשבור את הרצף הרע הזה ביורו 2012", אמר ההולנדי בראיון נרחב לפני היורו. "החמצת הפנדל בגמר ליגת האלופות תישאר איתי לנצח, אבל כעת אני חולם על הצלחה עם הנבחרת. אני מקווה שהדברים יילכו טוב יותר ביורו".

    על אף ההחמצות הגורליות לאחרונה מהנקודה הלבנה, רובן סיפר כי לא יהסס לבעוט שוב. "אם המאמן יבקש ממני לבעוט פנדל, אני אעשה זאת ללא שום פחד. אני מקצוען ואני ממשיך הלאה. הלחץ לא משפיע עליי - לא בנבחרת ולא באף אחת מהקבוצות באירופה בהן שיחקתי".

    הולנד, כידוע, תיקח חלק בבית המוות של היורו ותמודד מול גרמניה, פורטוגל ודנמרק. "הכל כבר נאמר על הבית הזה. הוא הכי קשה ביורו בלי צל של ספק, אבל אנחנו צריכים לקבל את זה שאם אנחנו רוצים לזכות ביורו, אנחנו צריכים להפיל את היריבות שלנו מהרגע הראשון. זו הזדמנות עבורנו להדיח שתי נבחרות חזקות בשלב מוקדם".

    "המשחק מול גרמניה יהיה מיוחד עבורי", סיכם הקיצוני הנהדר. "אנחנו מכירים אחד את השני מצוין ולא יהיה במשחק הזה יותר מדי הפתעות. זה יהיה קרב גדול על הנקודות וגם קרב פסיכולוגי מול יריבה ישירה שלנו על התואר. הולנד מחויבת להילחם תמיד על התואר, זו המטרה שלנו".