הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אוקלהומה ממתינה. הלילה: מיאמי מול בוסטון במשחק 7

קרב הכרעה בגמר המזרח. ג'יימס: "לא משנה איך זה יגמר, לא אצטער". גארנט: "יש לנו חבורה של לוחמים וזה מה שנעשה על המגרש"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  09.06.12 - 17:58
מלחמה. (GETTYIMAGES)
מלחמה. (GETTYIMAGES)

מי תפגוש את אוקלהומה סיטי בגמר ה-NBA? מיאמי היט תארח הלילה (בין שבת לראשון, 03:30) את  בוסטון סלטיקס למשחק ה-7 והמכריע בגמר המזרח, שבסיומו רק אחת תזכה באפשרות להילחם על תואר האליפות.

אחרי 6 משחקים אדירים, אין ראוי יותר מלהכריע את הסדרה הזו במשחק שביעי. מי שאחראי לכך הוא לברון ג'יימס. כזכור, ההיט הגיעו למשחק 6 בבוסטון עם הגב לקיר בידיעה כי הפסד ישלח אותם הביתה, אך תצוגת שיא של קינג ג'יימס עם 45 נקודות ו-15 ריבאונדים השאירה לסלטיקס אבק והעבירה את ההכרעה לפלורידה.

למרות שמדובר בקרב קריטי, לפחות כלפי חוץ לברון נשמע די רגוע. "אני לא אתחרט על כל תוצאה שתהיה. ניצחון, הפסד או תיקו, אני מתכוון להגיע למשחק הזה באותה דרך בה נהגתי לאורך כל העונה", אמר ג'יימס, שרוצה להמשיך במסע לעבר התואר אותו נכשל להביא אשתקד בעונה הראשונה של הטריו שכולל גם את דויין ווייד וכריס בוש, "אתם יודעים. נראה מה יהיה בסוף".

זו תהיה הפעם ה-111 בה ייערך משחק 7 בסדרת NBA כשהמאזן עומד על 88 ניצחונות לקבוצה הביתית לעומת 22 לאורחת. למרות זאת, מאמן ההיט אריק ספולסטרה יודע שזה לא מבטיח כלום: "שתי הקבוצות יבואו נחושות. זה היופי במשחק שביעי. נלחמנו והרווחנו את הזכות לקיים את ההתמודדות על במגרש הביתי שלנו. זה לא מובן מאליו ואנחנו גם לא חושבים שהדברים יסתדרו מאליהם. נצטרך לשחק באותה רמת מחוייבות כמו במפגש הקודם".

מנגד, עבור הסלטיקס מדובר ככל הנראה  בהזדמנות האחרונה לזכות בטבעת לקבוצה שכוללת את הטריו הוותיק פול פירס, קווין גארנט וריי אלן. "שום דבר לא היה קל עד עכשיו, אי אפשר לצפות לזה כעת", אמר קווין גארנט, "אנחנו הולכים לקבל את הקלפים ולשחק איתם. יש פה הרבה שחקנים עם ביטחון, שכבר עברו משחק 7 בקריירה. יש בחדר ההלבשה הזה חבורה של לוחמים וזה מה שנעשה".