הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אלישע לוי: "יש את כל התנאים כדי להצליח"

עם הרבה ציפיות ומאמן חדש ב"ש פתחה עונה: "באתי למועדון עם פוטנציאל להפוך לגדול. נעשה הרבה שינויים". על מהראן ראדי הוסיף: "נתנו לו את ההצעה הכי טובה שלנו". ברקת שגם חגגה יום הולדת: "הפעם נדבר פחות ונעשה יותר"

זיו אברג'יל  24.06.12 - 16:35

הפועל באר שבע פתחה היום (ראשון) רשמית את עונת 2012/13 במסיבת עיתונאים בה הוצג מאמנה החדש של הקבוצה, אלישע לוי. לאחר 3 שנים בהן חוותה כישלונות בליגת העל, הפעם הבעלים אלונה ברקת מכוונת גבוה במיוחד. האימון שנערך לאחר מכן הופסק לחצי שעה לאחר ש-250 אוהדים התפרצו לכר הדשא וחגגו עם השחקנים ועם אלישע לוי.

 

ברקת העמידה תקציב הנושק ל-30 מיליון שקלים, הגבוה בתולדות המועדון, ומעל הכל החתימה את מאמן מכבי חיפה ב-4 השנים האחרונות שמגיע לבירת הנגב כשבאמתחתו 2 אליפויות. 

למרות שעבר לא מעט אלישע לוי נשמע נרגש ואמר בפתח דבריו: "אני בא ממועדון גדול כמו מכבי חיפה אבל התחושה שלי היא שאני מגיע למועדון עם פוטנציאל גדול מאוד. יש לנו את כל התנאים להצליח פה. הייתה פה שנה קשה, אבל יש התגייסות גדולה של המועדון עם 12 אלף צופים, אני אעזר עם הצוות שבא איתי. אני בטוח שאם כולנו נדע לעבוד ביחד הקבוצה תצליח".

למרות הציפיות בב"ש עדיין מסרבים לסמן מטרות ויחכו רק לאחר שיושלם הסגל. לוי המשיך: "הסגל עדיין לא נסגר. אם הייתה שנה כל כך קשה אז נצטרך לעשות הרבה שינויים. רכשנו 3 שחקנים ואני בטוח שאם אנחנו נדע להשלים את מה שאנחנו רוצים ניצור קבוצה חזקה שתוכל לעמוד ביעדים".

ומה מבחינת רכש? "אנחנו בודקים זרים. בית בונים מלמטה והקבוצה צריכה להתחזק בחלק האחורי ובקישור. אני גם מאוד רוצה להכיר את השחקנים המקומיים. נשתדל לקדם את הצעירים כמה שיותר. יש לנו עוד זמן", אמר לוי. בקבוצה גם מעוניינים במהראן ראדי מסכנין והמאמן גילה: "הוא מהישראלים הכי טובים שיש. הצענו לו את ההצעה הכי טובה שהיינו יכולים". 

על הדרך בה תשחק באר שבע תחתיו אמר: "שיטת המשחק בדרך כלל נגזרת מהשחקנים שיעמדו לרשותנו. אני ארצה לבנות קבוצה טובה ואטרקטיבית שתעבוד ביחד עם מקסימום אנשים בהתקפה ובהגנה. צריך להרכיב קבוצה שתעמוד ביעדים שהצבנו".

מי שפותחת עוד עונה באדום היא כמובן הבעלים אלונה ברקת שאמרה: "אחרי 5 שנים עדיין יש התרגשות ופרפרים בבטן. עברנו עונה קשה ואנחנו מנסים להפיק לקחים תוך כדי תנועה. הפאזל עוד לא הושלם ויש מספר שחקנים שאנחנו רוצים".

על המאמן שהביאה הוסיפה: "לא צריך להכביר במילים על היכולת המקצועיות שלו. הוא עשה דברים מופלאים בקבוצות גדולות וקטנות. אני מקווה ומתפללת שביחד נצליח להביא כדורגל מהנה לאוהדים שלנו. העונה צריך לדבר פחות ולעשות יותר. מסתבר שהכדורגל הוא יותר מורכב ממה שנוטים לחשוב. היו לנו הצלחות וגם כישלונות. מה שאנחנו עושים היום הם דברים שיינסו לקחת אותנו קדימה בעתיד".

מאוחר יותר גם ערכה הקבוצה את אימון הפתיחה כאשר הפנים החדשות הם של תומר סויסה, מלך שערי רמה"ש בעונה החולפת שחתם בקבוצה ל-4 עונות. סוויסה אמר במסיבת העיתונאים: "הגעתי למועדון גדול.  הביאו אותי ואת אלישע לוי כדי להצליח וזו הצהרת כוונות. אני מקווה מאוד שנעמוד בציפיות של כולם".