הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ארסנל זכתה באליפות ארגנטינה בפעם ה-1

הקבוצה הצנועה מסראנדי גברה 0:1 על בלגראנו וניצלה 2:2 של טיגרה והפסד 3:1 של בוקה במחזור סיום דרמטי

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  25.06.12 - 01:11
לפחות הארסנל הזאת לוקחת אליפות (gettyimages)
לפחות הארסנל הזאת לוקחת אליפות (gettyimages)

יש לארגנטינה אלופה חדשה. ארסנל דה סראנדי זכתה הערב (ראשון) באליפות עונת הקלאוסורה אחרי ניצחון 0:1 על בלגראנו בסופו של מחזור סיום דרמטי ביותר. ארסנל ניצלה מעידה של טיגרה שערב המחזור הייתה בשוויון נקודות עימה, אך סיימה ב-2:2 מול אינדפנדיינטה, בשביל לזכות באליפות הראשונה בתולדותיה. גם לבוקה ג'וניורס היה סיכוי לתואר לפני המחזור, אך היא נחנקה והפסידה לאול בויס 3:1.

ארסנל - בלגראנו 0:1
לנצח יזכרו באצטדיון ויאדוקטו את ליסנדרו לופס. לא, לא זה של ליון הצרפתית. מדובר בבלם בן 22 שלנצח ייזכר כמי שכבש את שער הניצחון של ארסנל כשהגיע לכדור קרן ובעט פינמה בדקה ה-27. עד לסיום הסיכויים של האדומים-כחולים לשמור על התוצאה השתפרו מכיוון שבדקה ה-57 לוסיאנו לולו האורח הורחק באדום ישיר ובדקה ה-90 הצטרף אליו קלאודיו פרס שהותיר את בלגראנו ב-9 שחקנים. לאחר שריקת הסיום שחקני ארסנל ואוהדיה פנו לרדיו כדי לשמוע מה קורה במשחקים המקבילים.

טיגרה - אינדפנדיינטה 2:2
טיגרה הגיעה למשחק במצב מוזר - מצד אחד היא יכלה לזכות באליפות, או לפחות ללכת למשחק מכריע מול ארסנל במקרה של שוויון. מנגד, היא הייתה אפילו מסוגלת ללכת למבחנים נגד הירידה בגלל השיטה באגרנטינה שמחשבת את ההישגים מ-3 השנים החולפות. בסופו של דבר לא קרה אף אחד משני התרחישים.

המארחים כבר עלו ליתרון בדקה ה-21 הודות לצ'ינו לונה, אבל הלחץ הכביד עליהם והאדומים הצליחו לבצע מהפך מצמד של פטריסיו רודריגס (51 ו-55). עם זאת, בדקה ה-78 אינדפנדיינטה נותרה ב-10 שחקנים כשאוסמר פריירה הורחק, ולטיגרה לא נדרש זמן רב כדי לנצל זאת. כעבור 2 דקות דייגו מוראלס הישווה, אבל עד לסיום לא הושג שער הניצחון המיוחל. למזלה של טיגרה, לפחות הקבוצה לא תלך למבחנים בעקבות התוצאות בתחתית.

אול בויס - בוקה ג'וניורס 1:3
הסיכוי של בוקה היה הכי נמוך, כי היא הייתה חייבת לנצח ולקוות למעידה של שתי האחרות. בסופו של דבר דווקא הכחולים-צהובים הם אלו שאיכזבו בצורה הכי גדולה. שלושער ענר של עמנואל פרה (15, 41 ו-52) הספיק למארחים, כאשר השער המצמק של גסטון סורו בוודאי לא ניחם את בוקה.