הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו באוחיון מדבר בנתב"ג: "לא יודע היכן אשחק. ניזון משמועות"

אחרי שלושה שבועות בחו"ל, במהלכן סיכם לשנתיים בקובאן הרוסית, רכז מכבי תל אביב נחת לפנות בוקר בישראל והתייחס למחלוקות הקשות מול הצהובים: לא ראיתי כלום ולא שמעתי כלום, אני אדבר עם הסוכן שלי ואתעדכן בכל מה שקורה

רועי גלדסטון  06.07.12 - 08:34

תגיות: יוגב אוחיון

עכשיו יתחיל להיות מעניין מאוד. לאחר שהות של שלושה שבועות בחו"ל, במהלכן נפש בארצות הברית וקפץ לרוסיה על מנת לסגור את תנאיו לשנתיים בלוקומוטיב קובאן, שב לפנות בוקר (בין חמישי לשישי) יוגב אוחיון ארצה כשעל גבו, תאמינו או לא, תיק עם הלוגו של מכבי. הגארד הישראלי, שיצטרף בשבוע הבא לאימוני הנבחרת לקראת מוקדמות אליפות אירופה, נמצא במרכזה של סערה גדולה, כאשר במכבי תל אביב טוענים שמדובר בשחקן תחת חוזה שצריך להישאר בצהוב.

האלופה הישראלית שיגרה לאחרונה מכתב לקובאן, בו הבהירה כי אם היא אכן ניהלה משא ומתן עם אוחיון עליה לדעת שהיא עשתה זאת עם שחקן תחת חוזה וכי יהיו לכך השלכות. בינתיים, מוקדם יותר השבוע, שלח אוחיון מכתב רשמי למכבי, בו ביקש להשתחרר בהתאם לסעיף השחרור בחוזהו.

בנקודה זו ישנה מחלוקת בין הצדדים. אוחיון טוען כי הוא מחזיק בסעיף שחרור כבר בקיץ הנוכחי, שכן בחוזה קיים סעיף שמאפשר לו להודיע למכבי עד ה-5.7.12 אם הוא מממש את סעיף היציאה, בתמורה ל-200 אלף דולרים. במכבי טוענים שמדובר בטעות וכי שבידיהם התכתבויות שקדמו לחוזה המוגמר ולפיהן אפשרות היציאה היא רק בקיץ הבא.

המחלוקת ככל הנראה תיפתר אך ורק בבוררות, וכעת נותר לראות האם היא תיערך בארץ או במוסדות פיב"א בחו"ל. עם נחיתתו בנתב"ג, אוחיון ענה לשאלת אתר ערוץ הספורט, האם הוא מודע לסערה שמתחוללת סביבו: "אני ניזון רק משמועות, לא ראיתי כלום ולא שמעתי כלום".

היכן תשחק בעונה הבאה?
"אני לא מעודכן במה שקורה. אדבר עם הסוכן ואתעדכן במה שקורה".

עוד אמר הגארד הישראלי: "היה כיף, נהניתי מאוד בחופשה. השתחררתי מכל מה שהיה בעונה הקשה שהייתה לנו, התנקינו, ועכשיו – נבחרת". אוחיון ראה בפלורידה את מיאמי לוקחת אליפות מול אוקלהומה סיטי וציין בחיוך: "הייתי אפילו על הפרקט".