הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בהתאחדות לכדורגל מעריכים: "פרננדס יורחק לתקופה ארוכה"

שער הניצחון של חסארמה לא היה הדרמה האחרונה ב-2:3 של קרית שמונה על בית"ר. הקשר קילל את שמואלביץ', בצוות השיפוט טענו: "אם לא היו תופסים אותו, הוא היה מכה אחד מאיתנו". קובי מויאל: "מבין אותו, לא הגיע לנו להפסיד"

מוטי פשכצקי וזיו אברג'יל  26.08.12 - 08:30

"דריו פרננדס יורחק לתקופה ארוכה", העריכו הבוקר (ראשון) גורמים בהתאחדות לכדורגל בעקבות דו"ח השופט איתן שמואלביץ', שציין כי קשר בית"ר ירושלים הורחק לאחר שקילל את עוזר השופט עמיחי מוזס "לך תזדיין". על פי הדו"ח, לאחר מכן קילל הקשר את השופט הראשי וניסה לתקוף את צוות השיפוט בחדר ההלבשה בקרית שמונה בסיום ההפסד 3:2 ונעצר על ידי מספר אנשים.

גורמים משפטיים העבירו מסר ברור לאב בית הדין החדש של בית הדין העליון של ההתאחדות, אורי גורן. "המקרה הזה הוא מבחן רציני ראשון לאורי גורן", אמר גורם משפטי. "אם שחקני בית"ר ואנשים אחרים לא תופסים את דריו פרננדס, הוא היה מכה אחד מאיתנו בטוח", אמר אחד השופטים בצאתו מהמגרש. המבקר עמית קליין קיבל את כל המידע מהשופט הראשי ואמר כי מדובר באירוע חמור.

בדו"ח השיפוט כתב שמואלביץ': "עם ירידתי לחדר ההלבשה רץ דריו פרננדס לעבר עוזר השופט עמיחי מוזס וצעק לעברו בחצי עברית-חצי אנגלית: 'ראית וואט דה פאק הי דו? בני זונות'. במתחם חדרי ההלבשה ניסה לתקוף אותי פרננדס תוך שהוא צועק לי: 'אמא שלך זונה' וקללות נוספות, ונעצר רק על ידי חבריו".

"הגיע הזמן שחדר השופטים יהיה ממוקם במקום אחר מליד חדרי ההלבשה של השחקנים", אמר אחד השופטים. גם אלי כהן יועמד לדין לאחר שיצא מהאיזור הטכני והתנהג בצורה לא הולמת, אך בניגוד לשחקן צפוי מאמן בית"ר לספוג עונש קל יחסית.

"לא ראיתי את זה, רק ראיתי שהוא התעצבן", הגיב קובי מויאל כשנשאל על ההתנהגות של חברו לקישור. "דריו ארגנטיני שמשחק עם הלב ומזג חם, הוא נתן משחק טוב שלא הגיע לנו להפסיד. לנסוע 3 שעות לכאן, לשהות סוף שבוע בלי המשפחה ואחרי זה לחזור 3 שעות ולא מגיע לך להפסיד. זאת הרגשה קשה ובאיזשהו מקום אני מבין אותו".

"כואב הלב, אני לא מאמין שהפסדנו", המשיך מויאל. "לחזור מפיגור כזה ולחטוף אחרי כמה שניות הפסד זה לא ייאמן. כולם פה גברים אמיתיים וכל הכבוד להם, קבוצות אחרות היו מתפרקות כאן ומקבלות שש חתיכות. קרית שמונה בכושר של מחזור עשירי עם כל מה שעברה באירופה וגביע הטוטו ואני לא מאמין שהרבה קבוצות יוכלו לחזור כאן מפיגור של שני שערים".

על העבירה בסוף שהובילה לבעיטה החופשית ממנה כבש סלאח חסארמה את שער הניצחון, אמר הקשר: "לא היה פאול. בגלל שנתנו גול באופסייד השופט רצה להחזיר להם פאול שלא מגיע להם. חבל שככה מוכרע משחק כי זה לא הגיע לנו. שיחקנו מצוין, התעלינו על עצמנו במחצית השניה. אנחנו בסגל חסר ועדיין לא בהכנה מושלמת, אבל נתנו את כל הלב וכל מה שיש לנו והיינו עדיפים בחלקים גדולים של המשחק".

בבית"ר ירושלים חוששים מהרחקה ממושכת של פרננדס וההערכה היא שתהיה לכארבעה משחקים. במועדון באו בטענות לצוות השיפוט: "אלה לא רק ההרחקות של אלי כהן ושל פרננדס, היה פנדל ברור שלא נשרק ולא הייתה ולא נבראה העבירה של קובי מויאל שהובילה לבעיטה החופשית בסיום. הגיע לנו לצאת לפחות עם נקודה".

לקראת הפועל באר שבע ינסה היו"ר איציק קורנפיין לקדם מגעים עם השחקנים שעדיין לא חתמו. במועדון קרובים לסגירה עם חן עזריאל. אביו של השחקן אמור להיפגש עם מכבי חיפה ואם יושגו הבנות הוא צפוי לחזור. בבית"ר נוטים לתת עוד שבוע ארכה למו"מ עם דן אייבינדר, עמית בן שושן ושי חדד, שנראה קרוב מהשאר לסיכום. ברק משה אמור להיות בסגל למשחק מול ב"ש. במידה שלא יצליחו להתקדם בהחתמות, הקשר הקרואטי דומיניק גלבינה עשוי להגיע.