הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בנין: "עטר? לא נעים להיות במצב הזה"

המאמן של מכבי נתניה התראיין ברדיו 103FM והתייחס למשבר במכבי חיפה. ומה היה לו לומר על הפועל חיפה?

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  23.09.12 - 18:08
בנין. לא מקנא בעטר (אנג'ו)
בנין. לא מקנא בעטר (אנג'ו)
אחרי פתיחה מעט איטית, מכבי נתניה התחילה להיכנס לכושר בשבועיים האחרונים. הקבוצה מעיר היהלומים סופרת כבר שני ניצחונות רצופים אחרי ה-1:2 על הפועל באר שבע בשבת, שהעלו את מפלס הציפיות. מאמן נתניה, טל בנין, התראיין היום (ראשון) לרדיו 103FM והחווה את דעתו על המתרחש בקבוצה שלו.

"אני חושב שזה שילוב של מזל ויכולת", ניסה בנין להסביר את הכושר של הקבוצה, "התחלנו מוקדם מאוד את העונה, שחקנים משמעותיים הוצאו בגלל פציעות. היינו במצב שהיו לנו 16 שחקני סגל. השחקנים האלה חזרו, יש היום מלחמה על הסגל ואנחנו עובדים נכון ומתאמנים טוב".

המאמן התייחס למשחק מול ב"ש: "אני די מרוצה מהמשחק אתמול כי ברמת הכושר הגופני היינו טובים. לא שיחקנו נכון במחצית השנייה, אם היינו יותר חכמים מבחינת התנועה אז יכולנו לתפוס אותם המון פעמים לא מוכנים. ב-1:2 אמרתי שאנחנו חיביים את השער השלישי. אני לא בעד לשמור על שער כל כך הרבה זמן אלא לכבוש את השני והשלישי".

בנין הוסיף ודיבר על מה שמתרחש בקבוצות אחרות. על מכבי חיפה וראובן עטר הוא אמר: "זה לא נעים להיות במצבים כאלה, אבל אני צריך לשמור ולדבר רק על עצמי". בנוגע להפועל חיפה: "אני את מה שהיה לי להגיד על הפועל חיפה אמרתי, אין שום שמחה לאיד. בסיטואציה שהייתי בה, ברגע שלא הייתה לי את האופציה לבחור את מאמן הכושר שלי, א יכולתי להגיע למצב של להמשיך בקבוצה".