הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פוטבול: מכה לג'טס - ריוויס סיים את העונה

הקורנרבק הענק של ניו יורק קרע את הרצועה בברך. טורי סמית', שכיכב אחרי מות אחיו: לא חשבתי שאחזיק מעמד

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  24.09.12 - 17:09
ריוויס. איך ההגנה תסתדר בלעדיו? (gettyimages)
ריוויס. איך ההגנה תסתדר בלעדיו? (gettyimages)

שחקני פוטבול יודעים שבכל שלב במשחק הם עשויים לספוג פציעה מטורפת. זה מה שקרה אמש (ראשון) לדארל ריוויס, הכוכב ההגנתי של ניו יורק ג'טס. הקורנרבק שנחשב לאחד הטובים בליגה קרע את הרצועה הקדמית בברך שמאל במשחק מול מיאמי דולפינס, יעבור ניתוח וגמר את העונה.

ריוויס עבר בדיקת MRI שהבהירה כי הוא קרע את הרצועה כאשר ניסה לתקל את דניאל תומאס, הרץ האחורי של הדולפינס. רקס ראיין אמר: "ברור שזו פציעה משמעותית ומשהו שנצטרך להתגבר עליו באופן קבוצתי. הוא כזה שחקן נהדר, נחסר את הנוכחות שלו". ראיין יודע על מה הוא מדבר - גם עם ריוויס, הגנת הג'טס מדורגת רק במקום ה-21 בליגה העונה.

הגיבור האמיתי של משחקי אמש היה ללא ספק טורי סמית', הרסיבר של בולטימור רייבנס. למרות שנודע לו בבוקר המשחק כי אחיו בן ה-19, טווין ג'ונס, נהרג בתאונת אופנוע, הוא התייצב למשחק מול ניו אינגלנד פטריוטס וכיכב עם 2 טאצ'דאונים בדרך לניצחון 30:31.

סמית' האמוציונלי אמר לאחר המשחק: "זה היה קשה, לא ידעתי עד ל-4 בערב אם אשחק. הצלחתי לישון רק שעה אחת. מבחינה רגשית, לא ידעתי אם אצליח להחזיק מעמד. כשהגעתי לכאן נעשיתי עם הרגליים על הקרקע, נהיה לי נוח יותר. אני שמח שחזרתי לפה, זה עזר לי מאוד". לפני המשחק נערכה דקת דומיה, וסמית' אמר: "זה היה חשוב מאוד עבורי והמשפחה שלי. אני מקדיש את זה לאחי הקטן".