הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אוסקר ערך אסיפה לשחקניו: אני מאוכזב מכם, לא הייתם מרוכזים

ההפסד לב"ש גרם למאמן מכבי ת"א לערוך שיחה שבה הוסיף: "השמירה שלכם לא היתה טובה, שחקנים שכחו ליד מי הם צריכים לעמוד". שחקן בקבוצה: "הוא לא צעק אך ראו שהוא מאוכזב". בינתיים, הצהובים עשויים לצרף את סיראז' נסאר

שירלי בר דיין
שירלי בר דיין  02.10.12 - 16:41

בפעם הראשונה העונה במכבי תל אביב מרגישים את תחושת האכזבה לאחר מחזור ליגה. אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, הצהובים הגיעו לווסרמיל וקיבלו סוג של קריאת השכמה בדמות הפסד 3:1 להפועל באר שבע. בעונה שעברה מכבי פתחה בדיוק באותה צורה וכשהגיע ההפסד לא ידעה להתמודד ועד מהרה לא היוותה גורם משמעותי בצמרת ליגת העל. כעת, יהיה בהחלט מעניין לראות האם היתה זו מעידה חד פעמית בבירת הנגב או שמא העבודה של אוסקר גארסיה וג'ורדי קרויף הולכת להיות קשה ביותר.

אולי כדי למנוע משבר שכזה, המאמן כינס את השחקנים לשיחה מיוחדת. "אני מאוכזב מאיך שנראתם", אמר אוסקר גרסיה, "לא באתם מרוכזים. מבחינת מקצועית, הייתם מוכנים אבל חוסר הריכוז שלכם פגע בנו גם בהגנה וגם בהתקפה".

גרסיה התייחס גם לשמירה הלקויה במצבים הנייחים בשני השערים הראשונים של ב"ש. הוא אמנם לא הצביע על אשמים ישירים אבל אמר לשחקנים: "השמירה לא היתה טובה וגם כאן חוסר ריכוז גרם לשחקנים לשכוח איפה הם צריכים לעמוד ואת מי לשמור". 

"הוא לא צעק או משהו אבל אפשר היה לראות שהוא מאוכזב", אמר שחקן לאחר האסיפה, "הוא הבהיר לנו שההפסד מאחורינו ומול אשדוד כבר לא נבוא ככה". במועדון ציינו כי הטעויות היו של שחקנים ספציפיים ולא מן הנמנע שמול מועדון ספורט אשדוד בשבת יהיו שחקנים שישלמו את המחיר.

כאמור יש כאלה שלא מתרגשים יותר מדי מההפסד לבאר שבע ושוללים את האפשרות שהקבוצה תיכנס לסחרור בעקבותו. "אין פה סיכוי לכדור שלג. בניגוד לשנה שעברה יש פה שחקנים עם אופי וגם בצוות המקצועי לא יתנו לזה  לקרות", אמרו גורמים במכבי תל אביב. 

אגב בקבוצה התרשמו מאוד מיכולתו של סיראז' נאסר שהיה מהמצטיינים שבשחקני באר שבע וכבש את השער הראשון של קבוצתו. הצהובים עוקבים אחרי הקשר ההתקפי ולא מן הנמנע כי ינסו לצרף אותו כבר בחלון ההעברות של ינואר.

"בגדול הכל הלך רע, ממש רע. ספגנו שלושה שערים, וזה יכול היה להיות שמונה או תשע, אבל זה חלק מהכדורגל", אמר ויסנט אניימה בכנות אופיינית. "דברים כאלה קורים וצריך כבר להתכונן למשחק הבא. אני לא מאשים אף אחד, אנחנו מפסידים כקבוצה ומנצחים כקבוצה".

"ההגנה לא היתה כל כך טובה כי עובדה שספגנו שלוש פעמים, אבל אני לא מאשים אף אחד באופן אישי", סיכם השוער הניגרי. "אנחנו נמשיך הלאה. יש לנו עוד הרבה זמן לשחק ונתקן את הטעויות. אנחנו מצפים למשחק מול אשדוד ויודעים שיהיה קשה. ניראה טוב יותר? אני לא מבטיח כלום. אנחנו פשוט צריכים להתכונן כמו בכל שבוע".