הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פנטסיל ייעדר מ-3 משחקים. "נשחרר אותו מתי שיצטרך"

גאנה עלתה לאליפות אפריקה, מגן הפועל תל אביב להחמיץ את המפגשים עם בית"ר ירושלים, מכבי חיפה וגם את הדרבי. גם נג'ובו מהפועל ב"ש, שהעפיל עם נבחרת זמביה, ייעדר ככל הנראה משני משחקים לפחות

טליה סלנט
טליה סלנט  13.10.12 - 16:19
הפועל תסתדר בלעדיו. פנטסיל
הפועל תסתדר בלעדיו. פנטסיל

תגיות: ג'ון פנטסיל

בהפועל ת"א יצטרכו למצוא תחליף זמני לג'ון פנטסיל בסוף ינואר ואולי גם בתחילת פברואר. שחקנה של הקבוצה עלה הערב (שבת) עם נבחרת גאנה לאליפות אפריקה אחרי 0:1 על מלאווי ו-0:3 בסיכום הכללי. המשמעות: הוא ייעדר בתקופת האליפות ולמעשה יחמיץ ככל הנראה לפחות שלושה משחקים של האדומים.

המגן פתח בהרכב נבחרתו הפעם והיה שותף מלא ל-0:1 בחוץ ואם לא תהיה הפתעה גדולה במיוחד, הוא כמובן יוזמן לטורניר שייפתח ב-19 בינואר ויימשך עד ה-10 בפברואר. כפי שזה נראה, הוא יחמיץ כמעט בוודאות את המשחקים מול בית"ר ירושלים (מחזור 19) ונגד מכבי חיפה (מחזור 20) שיתרחשו במקביל לשלב הבתים בטורניר.

אם גאנה תעלה לשלבי הנוק אאוט, השחקן יחמיץ גם את המפגש מול מכבי נתניה במחזור ה-21 ובסיטואציה מסוימת הוא עשוי שלא להגיע גם לדרבי התל אביבי במחזור שלאחר מכן (מחזור 22).

"אנחנו מברכים את ג'ון על ההישג המשותף שלו עם גאנה, ושמחים שבזכות החתימה שלו בהפועל תל אביב הוא חזר להיות שחקן מוביל בנבחרתו", נמסר מוולפסון, "אמנם נאלץ להסתדר בלעדיו, כמה שיצטרך במסגרת הטורניר, אבל יש לנו סגל מספיק רחב ואנחנו סומכים על מי שישחק במקומו".

נציג נוסף מהליגה שלנו, ווילאם נג'ובו, צפוי להחמיץ גם מספר משחקים בליגה אחרי שזמביה עלתה גם כן לאליפות בזכות 8:9 בדו קרב פנדלים נגד אוגנדה (1:1 בסיכום שני המשחקים). בשורה שלבטח לא משמחת את מאמנו בב"ש, אלישע לוי. נג'ובו אמור להחמיץ בשלב הבתים את המשחקים נגד האלופה קרית שמונה והפועל חיפה. אם אלופת אפריקה תלך גם הפעם רחוק, הוא ייעדר גם נגד אשדוד ועכו.

אגב כאן לא נגמרו הבעיות של אלישע לוי. גם השוער שלו, אוסטין אג'ידה, עשוי לצאת לאליפות. אג'ידה היה בסגל של ניגריה במשחקי הפלייאוף ומשמש כשוער השני של אניימה.