X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בדרך למבצע? רמטכ"ל חמאס, אחמד אלג'עברי, חוסל בעזה מגמה מעורבת באירופה ועליות בחוזים על מדדי ניו-יורק חשיפות "גלובס": פרוטליקס קרובה לחתימת הסכם ענק בברזיל צרות גדולות בקידוח "שמן"
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

יום המסחר בבורסה (ד') ננעל בירידות לאחר חיסולו של ראש הזרוע הצבאית של חמאס בעזה, אחמד אלג'עברי. זאת, לאחר שוול סטריט ננעלה אמש בירידות שערים ואילו בבורסות אירופה המגמה מעורבת ובחוזים על מדדי ניו-יורק נרשמות היום עליות קלות. בינתיים עונת הדוחות נמשכת והיום דיווחו ריטליקס ואלווריון על תוצאותיהן.
אחמד ג'עברי, "רמטכ"ל" חמאס ומי שהיה אחראי על חטיפת גלעד שליט, נהרג בתקיפת חיל האוויר - כך מסרו היום כלי תקשורת ברצועה. ג'עברי היה על כוונת כוחות הביטחון של ישראל כבר תקופה ארוכה. הוא נפגע בתקיפת חיל האוויר ברצועה, אחרי שארבע רקטות התפוצצו בדרום הארץ.
פרוטליקס קרובה לחתימת הסכם ענק בברזיל
פרוטליקס רשמה עלייה חדה. אתמול דיווחנו כי פרוטליקס תקרבת לחתימת ההסכם למכירת התרופה שלה למחלת הגושה לממשלת ברזיל, בהיקף של מאות מיליוני דולרים. גורמים המקורבים לעסקה מסרו ל"גלובס", כי ההסכם עשוי להיחתם תוך כמה ימים.
אפריקה במוקד. אתמול דיווחנו כי נמשכים המגעים בין לב לבייב לבנקים לגיבוש הסדר חוב חדש. לבייב אומנם הגדיל את הביטחונות לבנקים - בהיקף של 100 מיליון שקל, כפי שהיה אמור - ואולם נראה כי הגדלת הביטחונות לא הייתה במקום גיבוש הסדר חדש. לפי הערכות, ייתכן שבתוך 3 חודשים יגובש הסדר שכזה, שיכלול הקדמת פירעונות חוב בתמורה ל"תספורת" של חלק מהחוב.
מניית שותפות שמן הגיבה היום לפרסום אתמול ב"גלובס" על הצרות של החברה והעיכובים בקידוח המתוכנן שלה. לסיפור המלא.
ריטליקס דיווחה היום כי הרווח התפעולי (GAAP) גדל ב-72% ברבעון השלישי והסתכם ב-5.1 מיליון דולר לעומת 3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
סלקום רושמת ירידה קלה. החברה סיכמה אתמול את הרבעון השלישי של 2012 עם ירידה של 13% בהכנסות ל-1.448 מיליארד שקל. הרווח הנקי של סלקום רשם צניחה של 37.7% והסתכם ב-124 מיליון שקל. מנגד, תזרים המזומנים רשם זינוק של 58% ל-414 מיליון שקל.
גם אלביט מערכות דיווחה אתמול על תוצאות פעילותה ברבעון השלישי של 2012. בשורה העליונה דיווחה החברה על הכנסות של כ-677.5 מיליון דולר ברבעון בהשוואה ל-663.7 מיליון דולר ברבעון השלישי של שנת 2011. בשורה התחתונה דיווחה אלביט מערכות כי הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות הרגילים של החברה ברבעון הסתכם ב-39.5 מיליון דולר (5.8% מההכנסות), בהשוואה ל-36.5 מיליון דולר (5.5% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי לפי non-GAAP לרבעון הסתכם ב-49.4 מיליון דולר (7.3% מסך ההכנסות) בהשוואה ל-56.4 מיליון דולר (8.5% מסך ההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד.
אלווריון דיווחה היום כי ההכנסות ברבעון השלישי עמדו עלו 27.1 מיליון דולר, ירידה של 19.9% מ-33.8 מיליון דולר ברבעון השני של 2012. על בסיס GAAP הסתכם ההפסד הנקי ברבעון ב-20.6 מיליון דולר, או 33 סנט למניה, והוא כולל מחיקת מלאי של כ-20.8 מיליון דולר, אשר קוזזה על-ידי הכנסות ממכירת קניין רוחני וחוב בסך 9.4 מיליון דולר.
וואן טכנולוגיות מדווחת היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי ולתשעת החודשים הראשונים של שנת 2012. הרווח הנקי ב-9 החודשים הראשונים של 2012 צמח בכ-16% לכ-37.8 מיליון שקל. הכנסות הקבוצה בתשעת החודשים הראשונים של השנה עלו לכ-793 מיליון שקל. הרווח הנקי ברבעון השלישי עלה לכ-13 מיליון שקל.

תאריך:  14/11/2012   |   עודכן:  14/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המעו"ף צנח בסיום המסחר לאחר חיסול ג'עברי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
אבי גינדי מרוצה: חברתו מכרה בתוך שבועיים 81 מתוך 179 דירות שהוצעו למכירה בהנחה    תמורת המכירות - 168 מיליון שקל    האפשרות לדחות תשלום של 450 אלף שקל ויותר ל-10 שנים משכה קונים
איציק וולף
ראש הזרוע הצבאית של חמאס בשנים האחרונות חוסל בתקיפת חיל האוויר    ג'עברי, שהחזיק בגלעד שליט בכל שנות השבי, היה אחראי מתוקף מעמדו לכלל פעילות הטרור נגד ישראל משטחי רצועת עזה
אירית מרק
חמישה שוטרים בשלוש ניידות הגיעו הבוקר לפעיל החברתי אילן ערב וביקשו ממנו להתלוות אליהם בטענה ל"מעוכב לחקירה"    הסיבה: עיריית כפר סבא התלוננה שהוא משחית לה את המקרקעין    בפועל: ערב סימן ליקויים בטיחותיים ברחבי העיר
איתמר לוין
איש העסקים, שהיה בעלי קבוצת הכדורסל הפועל ירושלים, נעלם ביוני השנה כאשר יצא להפלגה בספינתו מול חופי פלורידה    נכסיו בישראל כוללים גם מקרקעין
עידן יוסף
הזוכה הגדול - ניסן סלומינסקי    במקום הרביעי: אבי וורצמן
רשימות נוספות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il