הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אלישע לוי: "איבדנו מומנטום". דורה: "נצטרך להתחזק בינואר"

מאמן הפועל ב"ש יצא מאוכזב מה-3:2 בדוחא ("הם היו עדיפים עלינו"), מאמן סכנין ריאלי: "עוסקים ברכש לינואר"

תומר לוי
תומר לוי  15.12.12 - 21:48
צעד קדימה, שניים לאחור. שני צעדים קדימה, אחד אחורה. כך בדיוק מתקדמת העונה של הפועל באר שבע. הערב (שבת), דווקא אחרי שני ניצחונות רצופים, החבורה של אלונה ברקת נעצרה בדוחא והפסידה 3:2 לבני סכנין, שעלתה אל מעל הקו האדום.

"פתחנו מצוין והיינו צריכים להכריע את המשחק במחצית הראשונה", הסביר אלישע לוי. "בחצי השני, סכנין היתה עדיפה עלינו אבל עדיין היו לנו מספיק הזדמנויות כדי להכריע את המשחק".

המאמן המשיך והתייחס להפסד: "זה חבל כי היינו במומנטום טוב, רצינו לצבור נקודות כדי להתברג בחלק העליון. בגדול, זה היה משחק אטרקטיבי מבחינת הקצב לקהל, אבל ההגנות היו חלשות. נכון, היינו חסרים את בויאן מרקוביץ' וגם את וויליאס סוארס שנפצע, אבל זה לא תירוץ לקריסה מאחור".

מנגד, אחרי תקופה ארוכה, שלומי דורה היה סוף סוף בצד השמח. מאמן סכנין סיכם עם חיוך: "שטפתי את השחקנים בהפסקה ולמדנו לסגור אותם. לאחר מכן, נתנו מחצית שניה מצוינת, היינו עדיפים ואני שמח מאוד שלקחנו נקודות. היה מאוד חשוב לנו לא להישאר מאחור, שחקנים נלחמו ונתנו הכל כמו גברים".

למרות הניצחון, דורה נשאר ריאלי. "אני בטוח שאנחנו צריכים להתחזק לקראת ינואר כדי להשיג תוצאות טובות בהמשך", אמר. "כרגע, אני לא מתעסק במי לשחרר אלא את מי אנחנו צריכים להביא. אף אחד לא משוחרר נכון לעכשיו".