הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אוהד אשדוד נעצר, צפו בו מוכה ע"י שוטר

אירוע אלים באצטדיון הי"א, המשטרה: "הוא תקף קודם". הולצמן על ההפסד 2:1 לסכנין: "אי אפשר להמשיך ככה"

זיו אברג'יל  22.12.12 - 20:21

מ.ס. אשדוד במשבר רציני. מי שמסתכל על הטבלה בוודאי לא יכול לראות את זה, היא במקום ה-3 עם 30 נקודות, מעל קבוצות גדולות דוגמת מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, אבל הערב (שבת) היא סגרה הפסד 3 ברציפות ו-4 ב-5 משחקים, 2:1 על סכנין. חניכיו של יוסי מזרחי לא מצליחים לצבור נקודות לאחרונה, למזלה, גם מוליכות הטבלה לא מתרחקות.

את תשומת הלב לקחו אירועים מחוץ למגרש. אוהד סכנין שירק על איש מד"א נחקר ושוחרר בתנאים מגבילים ובהרחקה. בנוסף, אוהד של אשדוד בן 18 נעצר בגין קריאות גזעניות ותקיפת שוטר יס"מ, נכלא ויובא להארכת מעצר בפני שופט. יש לציין שמתמונות הווידאו אפשר לראות שהשוטר מכה את האוהד.

באשדוד טענו כי מיד אחרי המשחק המאמן יוסי מזרחי הרגיש ברע ונסע לביתו, לכן נשלח עוזרו, שי הולצמן להתראיין. "אני חושב שבחצי הראשון הגענו למספיק מצבים אבל לא ניצלנו אותם", אמר עוזר המאמן, "היתה לנו ירידה בחצי השני והיה לנו קשה לייצר מצבים. התקשנו לפרוץ את המערך של סכנין. הם התגוננו עם כל השחקנים ואנחנו צריכים ללמוד לעשות את זה, במיוחד בגלל שאנחנו מתיימרים להיות בצמרת. נצטרך ללמוד לפתוח הגנות אחרת יהיה לנו קשה.

אשדוד רושמת תקופה קשה בה נחלה 4 הפסדים רצופים וגם מבחינת הכיבושים המצב לא טוב, מקרייב כבש הערב את השער היחיד שכבשה הקבוצה מהנמל ב-3 המשחקים האחרונים. "עם עובדות אי אפשר להתווכח", המשיך הולצמן, "במשחקים האחרונים הפסדנו יותר מדי וזו ירידה מתחילת הוענה. יש לנו שחקנים צעירים ואנחנו עושים הכל כדי למנוע את זה. אנחנו עדיין במקום ה-3 ולא רחוקים מהצמרת. עוד מעט יגיע ינואר ואני מקווה שנתחזק".

בצד השני יכולים להיות מרוצים. ניצחון שני רצוף לסכנין ועלייה של 4 נקודות מעל לקו האדום. "אני חושב שבאנו עם המון רצו ומוטיבציה", אמר בסיום המאמן שלומי דורה, "הניצחון על ב"ש במחזור הקודם (2:3) הכניס את הקבוצה להרבה אמונה ומחשבה שאנחנו יכולים אחרת אחרי הסיבוב הנוראי שהיה לנו. מהדקה הראשונה לחצנו את אשדוד בשטח שלהם. ההרחקה הכניסה אותנו לבלאגן אבל גם עם ההרחקה ניצחנו".