הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו בהפועל ת"א נכנעת 72:67 אצל אשדוד

הפסד שני של האדומים בתוך כשבוע לחבורה של עופר ברקוביץ', שמעוניינת לצרף את הגארד אוסטין פרימן מאילת. דיימון סימפסון קלע 22 נקודות, 19 לקרטיס קלי

זיו אברג'יל  30.12.12 - 22:57

הזכרון של ההפסד למכבי אשדוד וההדחה מהגביע עדיין לא התפוגג והפועל תל אביב שוב הפסידה לחבורה של עופר ברקוביץ'. אז הפעם משה מזרחי לא המטיר מבול של שלשות, אבל אחרי שבוע טעון מבחינתם האדומים נכנעו 72:67 בעיר הנמל וסגרו את הסיבוב הראשון עם 6 הפסדים ולא מעט לקחים להמשך. מנגד, סגנית האלופה ממשיכה להתאושש מעוד פתיחת עונה מזעזעת ובמועדון כבר מפנטזים על היחלצות מהתחתית הצפופה.

אשדוד, שמחפשת להתחזק בזר רביעי לאחר הפציעה של מייק הול שסיים את העונה, מעוניינת גם בגארד אוסטין פרימן, שצפוי להיות משוחרר מאילת, לאחר שיבשיל המשא ומתן עם לואיס פלורס. פרימן הוצע בתחילה להפועל ת"א, אבל הוא יקר מדי לאדומים ובאשדוד מעוניינים לצרפו.

מכבי אשדוד - הפועל ת"א 67:72
שתי הקבוצות נפגשו בשמינית גמר הגביע לפני כשבוע, אז ניצחו שחקניו של עופר ברקוביץ' 80:85. גם הפעם זה נגמר בצורה דומה. עבור אשדוד היה זה משחק בית ראשון מתוך שלושה רצופים, ואולי כך היא תצליח להיחלץ מתחתית הטבלה. מנגד, הפועל ת"א שוב הגיעה למשחק לאחר שבוע טעון מאוד, בעקבות המהומה במשחק מול נתניה ב"בית מכבי" בראשל"צ.

אוהדים רבים באדום התייצבו כמובן כדי לתמוך בקבוצתם, שפתחה חלש מאוד וסיימה את הרבע הראשון בפיגור 25:17. הרבע השני היה בשליטה מוחלטת של האורחים, בעיקר בזכות יכולת נהדרת של קרטיס קלי, שקלע 14 וחסם 4 זריקות עד ההפסקה. במחצית עמד היתרון של האדומים על 33:41.

מארדי קולינס וג'יימי סקין הגבירו את הלחץ בצבע ויחד עם דיימון סימפסון החזירו את אשדוד עד לפיגור מינימלי של 55:54 על סף הרבע הרביעי. בתחילתו רצה אשדוד 0:6, לפני שסטיט עצר את המפולת. היתרון הקל של המקומיים נשמר עד רגעי ההכרעה. גוני יזרעאלי קלע מהעונשין, אבל סטיט צימק ל-70:67 וביצע עבירה על יזרעאלי. הגארד הישראלי פגע פעמיים מהקו וקבע 67:72 לאשדוד בסיום.

הרבו לקלוע לאשדוד: סימפסון 22 נקודות ו-10 ריבאונדים, סקין 16 ו-9 ריב', קולינס 11, חג'ג' 9. להפועל ת"א: קלי 19 ו-4 חסימות, סטיט 16 ו-8 ריב', טימור 7, שולדבראנד ושירן 6 כל אחד.

במחזור הבא תפתח הפועל תל אביב את הסיבוב השני של העונה אצל בני הרצליה, בעוד שמכבי אשדוד תארח את ברק נתניה המתעוררת.