הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

דמארי: "ברור שהיכולת הזו לא תספיק לנו כדי לקחת אליפות"

חלוץ הפועל תל אביב, שכבש את שער הניצחון ב-0:1 על רמת השרון, עדיין לא נשמע אופטימי במיוחד: "הגול היה מתוק, במיוחד אחרי תקופה שבה לא ניצחנו. אני מקווה שניראה טוב יותר, אנחנו מוכרחים להשתפר"

טליה סלנט
טליה סלנט  06.01.13 - 09:42

בהפועל תל אביב יודעים שהיכולת על המגרש אמש ב-0:1 על עירוני רמת השרון לא הייתה מדהימה, אבל בהתחשב בתנאי מזג האוויר, יוסי אבוקסיס יכול להיות מרוצה משלוש הנקודות שאספו האדומים בזכות השער שהדרמטי של עומר דמארי בדקה ה-88. "זה ניצחון מתוק שיכול להוציא אותנו מהתקופה הרעה שלנו וזה מה שחשוב כרגע. נקווה להשתפר בהמשך", אמרו היום (ראשון) במועדון.

"כל התסכול יצא אחרי חודש רע מבחינתנו", אמר עומר דמארי על הניצחון של הפועל תל אביב. "לא היה לנו משחק טוב, כי עדיין היינו קצת לחוצים והמשכנו את התקופה הלא טובה שלנו בהתחלה. ככה זה, כאשר יש פחות ביטחון אז גם משחקים פחות טוב. עכשיו אנחנו שמחים. אני מקווה שעכשיו הניצחון הזה יוציא אותנו לדרך חדשה וניראה טוב יותר".

כובש השער עוד הוסיף: "אין ספק שזה מתוק מאוד, לנצח את המשחק בדקה ה-88. במיוחד אחרי תקופה שבה כלום לא הלך. קבוצות תמיד מגיעות לבלומפילד ומסתגרות נגדנו, דווקא נגד הגדולות יותר קל לנו. אנחנו צריכים להבין שקבוצות יבואו לכאן לעשות בונקר ולעבוד על זה באימונים. אנחנו עוד נשתפר".

בשבוע הבא מצפה להפועל תל אביב משחק חוץ קשה בדוחא, נגד בני סכנין, שהפסידה אמש 2:1 להפועל רמת גן. "ניצחון בדוחא יכול לדחוף אותנו קדימה", אמר עומר דמארי, "סכנין היא קבוצה טובה ותמיד קשה לשחק אצלה. אם נבוא עם האנרגיות החיוביות שהיו בסוף המשחק מול רמת השרון, אז אני מאמין שאנחנו יכולים לעשות תוצאה טובה".

כאשר נשאל על העתיד הרחוק, החלוץ הביע זהירות מסוימת. "אי אפשר לחשוב על אליפות עכשיו, אנחנו לא נראים מספיק טוב וזה לא קשור לקבוצות אחרות. אנחנו צריכים להשתפר ואני מאמין שעם חיזוק כזה או אחר בחלון ההעברות, אנחנו ניראה טוב יותר. היכולת הזו לא תספיק לנו". ביום שני נציגי המועדון ייפגשו עם עורכי דינו של אלי טביב, וכפי שפרסמנו בשבוע שעבר, הם צפויים לחתום על הסכם ההעברת המניות ובתוך כמה ימים הכסף מהחלק הראשון של העסקה יעבור לידי טביב.