הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

דג'אני: יש כאן גורם במועדון שעושה צרות מתחילת העונה

קשר מכבי נתניה התארח ביציע העיתונות וחשף מעורבות מפתיעה מאחורי הקלעים: "כל המתח שניסו ליצור ביני ואחמד סבע לבנין זה בגללו". שני האוקראינים ושאשו באיונה, חלוץ מהאיטי (24) ייחלו להיבחן

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  15.01.13 - 09:44
גילויים מפתיעים. דג'אני (מגד גוזני, וואלה!)
גילויים מפתיעים. דג'אני (מגד גוזני, וואלה!)

מכבי נתניה עברה לא מעט תלאות העונה, אבל אחרי שני נצחונות רצופים שנתנו אוויר, נראה שבקבוצה סוף סוף רואים את האור בקצה המנהרה. קשרה המוערך של הקבוצה, קובי דג'אני, שחוזר גם הוא לכושר הטוב שלו, התארח אמש (שני) באולפן 'יציע העיתונות', וחשף גילויים מפתיעים על ההתנהלות מאחורי הקלעים.  

דג'אני הגיע לאולפן וירה: "יש גורם בתוך מכבי נתניה שעושה צרות במועדון מתחילת העונה. כל המתח כביכול שניסו ליצור ביני ובין אחמד סבע לטל בנין זה הכל בגללו וזה סתם. אני לא יודע מה התפקיד שלו. אפשר להגיד שהוא מקורב לקבוצה. אין לי מושג מה האינטרס שלו, אבל זה פוגע בקבוצה"

"אמנם הוא לא נכנס לחדר הלבשה" המשיך דג'אני בנוגע לאותו אדם, "אבל הוא נמצא בעניינים. אפשר לומר שהיום קצת פחות". ברגע שעלו סימני שאלה לגבי זהותו, דג'אני מבהיר: "כמובן שלא מדובר בקובי בלדב או גיל לב, שכולם יודעים כמה הם תורמים למועדון. הם ידעו על הגורם הזה, ויש קצת בעיה עם זה. עטר? נכון שראובן קידם אותי והיה לי קשר טוב איתו, אבל סתם נוצר מתח עם טל. אין הבדל כזה גדול בין עטר לבנין, שגם הוא מאמן מצויין. אולי רמת הציפיות פשוט היתה גבוהה מדי".

בתוך כך, היכולת הטובה של קשר מכבי ת"א, מושיקו לוגסי, בניצחון על הפועל ב"ש אתמול והשער שכבש, הפחיתו ככל הנראה מהסיכויים של נתניה לקבל אותו בהשאלה. הבוקר יבקשו בקבוצה לקבל ממכבי ת"א תשובה סופית לגביו אך גורמים בקבוצה סקפטים לגבי הנושא. בנתניה טענו כי הקשר הביע את רצונו להצטרף ודודו אף שוחח בנושא עם קובי בלדב, אך נראה כי אוסקר גארסיה שינה את המחשבה לגביו. המאמן טל בנין מעוניין מאוד בשחקן ובנתניה ייפנו הבוקר למכבי כדי לקבל תשובה לכאן או לכאן.

במועדון מגדירים את משחק החוץ במחזור הקרוב מול הפועל עכו כמשחק 'החשוב ביותר העונה'. בן בנימין, ששיחק שנים בקבוצה מהצפון ועזב בטונים צורמים ואף פנה לבוררות כדי להשתחרר אמר: "אם לא נחזור מעכו עם נקודות מי יזכור לנו שניצחו פעמיים רצוף את ב"ש ואשדוד. אנחנו חייבים להמשיך במומנטום כדי לצאת לדרך חדשה".

שני השחקנים האוקראינים, הבלם/מגן ואדים לשוק והחלוץ ולדימיר קלקילביץ' יעברו היום בדיקות רפואיות וייחלו להיבחן. השניים שעל הגעתם למבחנים פורסם לראשונה כאן באתר, מיוצגים על ידי סוכן השחקן דדה חדד.  שני השחקנים הגיעו אתמול ביום החופשי של הקבוצה למתקן האימונים והגנ'רל מנג'ר, מוטלה שפיגלר, התרשם מהם לטובה.

בתוך כך, נתניה הנחיתה את שאשו באיונה, חלוץ בן 24 מהאיטי, ששיחק בעבר בטרינידד וטובגו. באיונה ינסה להרשים את בנין ממחר יחד עם הנבחנים מאוקראינה.

בנתניה מאמינים כי המגן הסורינאמי, טובארנו פינאס יעזוב בימים הקרובים לאחר שהפועל חיפה הביעה בו עניין והבוקר גם הפועל ר"ג נכנסה לתמונה. הפועל עכו מעוניינת בליאוניד קרופניק, ולעידן שריקי שלא נמצא בתוכניות המקצועיות אין עדיין הצעה קונקרטית. איש העסקים אלי שגב אמור לנחות בתוך 24 שעות בארץ ולהיפגש עם שפיגלר והמאמן טל בנין. בסיומה של אליפות אפריקה יגיע לארץ גם המיליארדר, היהודי אפריקאי מואיז קטומבי, שיסייע לקבוצה כספית כשעדיין לא ברור אם מדובר בתרומה או בהלוואה.