הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

קטומבי יקנה את נתניה בקיץ הקרוב? "הוא מתעניין מאוד"

איש העסקים אלי שגב על הכוונות של המיליארדר הקונגולזי: "אם הוא יהיה הבעלים, המועדון ירוץ שנים בצמרת. בכל מקרה, אני אדאג שיהיה רוכש כלשהו". שוער המשנה גיא סאלם ביקש לעזוב ליבנה, רובי לבקוביץ' צפוי להחליפו

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  21.01.13 - 10:30
הבעלים החל מהקיץ? קטומבי מתעניין
הבעלים החל מהקיץ? קטומבי מתעניין

תגיות: מכבי נתניה

האם מכבי נתניה בדרך לעבור לבעלים היהודי אפריקאי מואיז קטומבי? על פי דבריו של איש העסקים אלי שגב, שתיווך ביו קבוצת הרוכשים מאפריקה לבין מכבי נתניה, כפי שנחשף באתר ערוץ הספורט, קיים סיכוי שעסקת מכירה תצא לפועל בסיום העונה הקרובה.

קטומבי, שאביו קבור בנתניה, משמש כמושל חבל קטאנגה בדרום קונגו, והוא בנוסף בעליה של קבוצת טיפי מזאזמבה, שמוליכה את הליגה המקומית ורוב שחקניה נמצאים כעת בגביע אפריקה. קטומבי אמור להגיע לישראל עם סיום הטורניר האפריקאי, ועל פי שגב הוא מתכנן להביא איתו את קבוצתו למחנה אימון.

"קטומבי מתעניין בצורה רצינית ברכישת מכבי נתניה, בשל השורשים היהודים שלו, ואם הוא יהיה הבעלים אז מכבי נתניה תהיה בצמרת הכדורגל הישראלי שנים רבות", אמר שגב הבוקר (שני) לאתר ערוץ הספורט, "אם הוא לא ירצה בסופו של דבר להיות הבעלים, אני אדאג אישית למצוא רוכש לקבוצה, כי אם לקחתי על עצמי משימה אני בדרך כלל עומד בה. גם בעסקים הפרטיים שלי".

שגב, שהגיע לנתניה לאור חברותו עם טל בנין, כבר סייע למועדון בכ-450 אלף דולר ואמור להעביר בעוד כשבועיים עוד 275 אלף דולר להם התחייב בפני ראשי המועדון. "מכבי נתניה לא תרד ליגה ואת זה אני מבטיח. אני חושב שטל בנין הוא מאמן מצויין ושיתוף הפעולה שלו עם מוטל'ה שפיגלר הוא נהדר. אני לא מתערב בשיקולים המקצועיים ויודע שבנין יישאר, בלי קשר לתוצאות, עד סוף העונה בקבוצה".

בקבוצה יישבו היום עם הבלם הפורטוגלי ברונו פיראנו ונציגיו כדי לחתום על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. כפי שפורסם אתמול כאן באתר, גם שמו של עודד אלקיים עלה כמועמד ובצוות המקצועי כבר שוחחו איתו.

פיראנו לא הרשים במיוחד במשחק מול הנוער, אבל טל בנין היה מרוצה ממנו מאוד. לקראת המשחק בשבת מול הפועל ר"ג מתלבט המאמן אם להוריד את אורי שטרית או ירין חסן לספסל, ולתת קרדיט לעידו לוי. בנתניה הודיעו כי הבלם לא ישוחרר למרות שהוא מאוכזב מדקות המשחק שהוא מקבל לאחרונה. ליאוניד קרופניק, שלא נמצא בתוכניות המקצועיות של בנין ועשוי לעבור למכבי פ"ת, תופקד אתמול בעמדת המגן הימני. ירדן כהן חזר לאימונים מלאים למרות הכאבים בכתפו.

שוער המשנה גיא סאלם ביקש ממכבי נתניה לעזוב באופן מייידי כדי להצטרף למכבי יבנה מהליגה הלאומית. רובי לבקוביץ' צפוי להחליפו ולשבת על הספסל של טל בנין.