הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

לא מסתפקת בזהבי: בלם יהודי מנאפולי בדרך למכבי תל אביב

רגע אחרי ההחתמה הנוצצת של קשר פאלרמו והסיכום עם גבאי, עוד חיזוק צפוי לנחות: איגנסיו פידלף, ארגנטיני בן 23 שהושאל לפארמה, יגיע כמושאל גם לקרית שלום כמחליפו של גורי וייחשב כשחקן זר. רשם רק הופעה אחת העונה בסריה A

שירלי בר דיין
שירלי בר דיין  22.01.13 - 08:42
עוד חיזוק? איגנסיו פידלף בנאפולי
עוד חיזוק? איגנסיו פידלף בנאפולי
מכבי תל אביב פשוט לא עוצרת. אחרי ההודעה הרשמית על צירופו הנוצץ של ערן זהבי ושלבי המו"מ המתקדמים עם אלעד גבאי, הצהובים בדרך לרשום חיזוק נוסף לחוליית ההגנה במקומו של סטיב גורי שעזב. המצטרף החדש שכבר אורז מזוודות הוא איגנסיו פידלף, בלמה בן ה-23 של נאפולי האיטלקית.

פידלף הוא ארגנטיני ממוצא רוסי-יהודי ועל פי מספר דיווחים באיטליה כבר נמצא בדרכו למוליכת ליגת העל הישראלית. הבלם, שמחזיק בחוזה ל-6 שנים בדרום איטליה, יגיע בהשאלה לשנה וחצי, כאשר למכבי תהיה אופציה לרכוש אותו מנאפולי בסיום תקופת ההשאלה.

כל המסמכים כבר הוגשו למשרד הפנים, והשחקן יהפוך לישראלי ברגע שינחת בארץ. במכבי אישרו כי מתנהל משא ומתן עם פידלף על הצטרפותו לקבוצה של אוסקר גארסיה.

פידלף (1.87 מטר) גדל בניואלס אולד בויס בארגנטינה, במדיה שיחק 35 פעמים לפני שנמכר בקיץ 2011 לנאפולי תמורת כ-3 מיליון יורו. עם זאת, הוא לא קיבל דקות משחק רבות אצל הנאפוליטנים ולפני העונה הנוכחית הקבוצה השאילה אותו כאמור לפארמה, במדי רשם הופעה אחת בלבד העונה. הוא ידוע ביכולת התיקול וחטיפת הכדורים שלו, כמו גם בחוסנו הפיזי.