הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בנין כעס על בן הרוש ולא תירגל אותו בהרכב

מאמן נתניה לא אהב את התנהלות הבלם, והעביר את חולצת ההרכב לשטרית. חטיב במקום שבחון מול רמה"ש

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  14.02.13 - 18:56
בן הרוש, יודח מה-11? (ברני ארדוב, וואלה!)
בן הרוש, יודח מה-11? (ברני ארדוב, וואלה!)

במכבי נתניה זוכרים היטב את ההפסד הביתי 2:1 רמה"ש בסיבוב הקודם, ובמועדון מדברים על נקמה ספורטיבית במחזור הקרוב של ליגת העל. "אנחנו לא נופלים מרמה"ש, למרות המיקום בטבלה", אמר אחד השחקנים, "יחד עם זאת, מדובר בקבוצה ביתית טובה מאוד".

המאמן טל בנין צפוי לבצע שינוי אחד בהרכב, כשיוסי שבחון יירד לספסל ועלי חטיב יקבל את הקרדיט במקומו. שחקנים בנתניה הופתעו לראות את ברונו פיניירו מתורגל שוב ב-11 למרות ההופעה המאכזבת שלו בתבוסה 5:3 לבני יהודה. "ירין חסן לא פחות טוב ממנו", אמר אחד השחקנים. באימון היום (חמישי) בנין התרגז על הבלם/מגן עמרי בן הרוש ולקח לו את חולצת ההרכב והעבירה לאורי שטרית. בנין הסביר לשחקן כי הוא מאוכזב מהתנהלותו ואדישותו, אך לטענת שחקנים בן הרוש, אחד היציבים של נתניה העונה, יפתח גם בשבת.

בנין והג'נרל מנג'ר מוטל'ה שפיגלר יחליטו היום (חמישי) אם להשאיר בסגל את חלוץ קבוצת הנוער, נור ביסאן, שזכה במחזור האחרון לדקות ראשונות בבוגרים, או להורידו לקבוצת הנוער. בנוסף, הקשר/חלוץ אליאס חורי, שמתאמן גם הוא עם הבוגרים, עשוי להתלבש למשחק.

בנתניה התייחסו לביקורת שהעביר הקפטן אחמד סבע על השחקנים בחדר ההלבשה: "תפקיד הקפטן הוא ליצור אוירה טובה בקבוצה ולדאוג שלא יהיו לכלוכים מצד שחקנים על חברים שלהם", אמר גורם במועדון.

איש העסקים אלי שגב אמור להגיע בקרוב לארץ יחד עם מואיז קטומבי, שעשוי לסייע למועדון כספית, ובנתניה מנסים לשכנע אותו להיות אחד הבעלים. למרות הצהרותיו של שגב כי הוא לא מעוניין להיות הבעלים של נתניה, על קטומבי מופעל לחץ מצד גורמים במועדון לרכוש לפחות 50 אחוזי שליטה.

אתמול נודע כי האיצטדיון בנתניה מועמד להיבחר לאיצטדיון הכי יפה השנה באירופה, מתוך 16 מבנים ברחבי היבשת, בקבוצה ובעיריית נתניה החמיאו למנהל המתקן אילן יבלוקובסקי, שאמר הבוקר לאתר ערוץ הספורט: "זו גאווה גדולה לעיר וגאווה גדולה לכל מי ששותף בעשייה של כזה מתקן".