הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מאמן באיירן מחכה לארסנל: "אנחנו יכולים לשבור כל קבוצה"

יופ היינקס נשמע אופטימי במיוחד לפני המשחק הראשון בשמינית הגמר באצטדיון האמירויות מול התותחנים (שלישי, ישיר באתר). ונגר: "יש לנו בעיה מנטאלית, חייבים להגיע עם ביטחון למשחק מול באיירן"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  18.02.13 - 13:24

מצד אחד ההחלטה של אופ"א למרוח את שמינית גמר ליגת האלופות על פני חודש שלם, יכולה להיות לפעמים מייאשת, אך מנגד, יכולה לתת לנו את ההזדמנות להתמקד יותר בקרבות הענקיים שעוד מצפים לנו. קרב שכזה ייערך מחר (שלישי) באיצטדיון האמירויות, כאשר ארסנל תארח את באיירן מינכן במשחק הראשון במסגרת שמינית הגמר. המשחק השני מחר יפגיש את פורטו עם מלאגה.

  • שלישי, 21:45, שידור ישיר באתר: באיירן מינכן מול ארסנל

בשל המשחק מול ארסנל, באיירן שיחקה בבונדסליגה כבר ביום שישי ולא התקשתה לנצח בחוץ 0:2 את וולפסבורג ולשמור על פער עצום של 15 נקודות מבורוסיה דורטמונד. כעת שחקניו של יופ היינקס מתכוננים לקרב מול התותחנים, במשחק שצפוי לספק כדורגל מצוין.

היינקס, שזוכה לחיזור מצד שאלקה למרות כוונותיו לפרוש בקיץ הקרוב, התייחס לכושר המצוין בו נמצאת באיירן מינכן (5 ניצחונות רצופים, 0:13 בהפרש שערים). "אנחנו בכושר נפלא ואין לי ספק שאנחנו קבוצה ברמה עולמית שיכולה לשבור כל יריבה שתנסה להתנגד לנו. הניצחונות האחרונים לא באו לנו בקלות, אבל אנחנו בהחלט מציגים את הכדורגל הטוב ביותר שלנו העונה", אמר המאמן הגרמני.

מנגד, ארסנל, שעוד מלקקת את פצעי ההדחה מהגביע האנגלי, תצטרך לשכוח את ההפסד לבלקבורן ולהתרכז בקרב בצ'מפיונס ובניסיון להשיג תוצאה טובה בבית. "יש לנו כרגע בעיה מנטאלית, שמקשה עלינו להגיע מוכנים בצורה המיטבית לכל משחק", חשף המנג'ר ארסן ונגר. "השחקנים מאוד מאוכזבים מהמצב הנוכחי ואנחנו צריכים לבנות מחדש את הביטחון שלנו כקבוצה. כדי להתמודד עם קבוצה ברמה של באיירן מינכן, אנחנו צריכים להגיע עם הרבה ביטחון".