הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

חלון ההעברות ב-NBA נסגר: עומרי כספי נשאר בקליבלנד

המועד תם ללא אף טרייד נוצץ: הקאבס לא מצאו קבוצה לישראלי. רדיק בבאקס ולאן עבר בנו אודריך?

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  22.02.13 - 00:08
כספי. יילחם על דקות משחק בקבוצתו הנוכחית (gettyimages)
כספי. יילחם על דקות משחק בקבוצתו הנוכחית (gettyimages)
זהו, הגיע לסיומו אחד הימים הכי עמוסים ב-NBA: היום האחרון בו הקבוצות יכולות לבצע טריידים. אז לאחר שהתפזר העשן, חובבי הליגה הטובה בעולם לא שמעו על אף העברה גדולה או "מגה-טרייד", בו היו מעורבים כמה מהשחקנים הטובים ביותר. עם זאת, כמה עסקאות מעניינות דווקא כן נסגרו.

* נתחיל עם זו שלא קרתה: עמרי כספי יישאר בקליבלנד. הקאבס ניסו למצוא קונים תוך שהם מציעים חבילה די אטרקטיבית יחד עם הישראלי, אך לא הצליחו לעשות זאת. אקס מכבי תל אביב ייאבק על דקות משחק העונה.

* הטרייד המשמעותי מכולם שייך לאורלנדו ומילווקי: הקלע הנהדר, ג'יי ג'יי רדיק, עשה את הדרך לבאקס יחד עם גוסטבו איון ואייש סמית'. המג'יק קיבלו בתמורה את דורון לאמב, טוביאס האריס וגם את מיודעינו בנו אודריך.

* גם יוסטון הייתה פעילה עם שני טריידים: היא קיבלה מסקרמנטו את תומאס רובינסון, פרנסיסקו גארסיה וטיילר האניקאט. בתמורה העבירו הרוקטס את קול אולדריך, טוני דגלאס, פטריק פטרסון ומיליון דולר. בנוסף, מרכוס מוריס הועבר לפיניקס תמורת בחירת סיבוב שני בדראפט הקרוב.

* בוסטון, שסביבה היו אינספור דיבורים על טריידים שיכללו את קווין גארנט, ראג'ון רונדו או פול פירס - השאירה את כולם. מי שעזב את הסלטיקס הוא ליאנדרו ברבוסה, שעבר לוושינגטון. דוק ריברס יקבל בתמורה את ג'ורדן קרופורד.

* אטלנטה אמנם לא נפרדה מג'וש סמית', אך בסופו של דבר ביצעה טרייד אחד: אנתוני מורו עבר לדאלאס, מי שעשה את הדרך ההפוכה הוא דאנטה ג'ונס.

* ומה עוד קרה? פיניקס נפרדה מסבסטיאן טלפייר וקיבלה במקומו את חאמד חדאדי האיראני. רוני ברואר עבר מהניקס לאוקלהומה סיטי בתמורה לבחירת דראפט. דקסטר פיטמן עבר ממיאמי לממפיס עבור בחירת דראפט גם כן.