הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו בפנטסיל: אני בסדר. כל מה שפורסם עליי זה קשקוש

בראיון לערוץ 10, הגנאי הגיב על הדיווחים כי דקר את אשתו ואף ניסה להתאבד והסביר: ''יש אנשים שרוצים להרוס את השם שלי ולבייש אותי''

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  27.02.13 - 23:37
האם כל ההתרחשויות האחרונות סביב ג'ון פנטסיל היו בסך הכל סערה בכוס מים? אחרי הדיווחים על כך שדקר את אשתו ובהמשך אפילו ניסה להתאבד, המגן הגנאי המוקפא של הפועל ת"א הכחיש היום (רביעי) את הדברים שייוחסו. בראיון לערוץ 10 השחקן סיפר כי הוא נמצא במצב טוב והסביר מה פשר הפירסומים האחרונים.

"אתם יכולים להיראות שאני בסדר גמור", אמר פנסטיל בתחילת דבריו והתייחס לטענות כי דקר את אשתו, "כן היה לנו ויכוח, אבל הסיפורים על הדקירה בכלל לא נכונים. זה היה שקר. במשטרה גאנה טעו כשפירסמו את זה והם התנצלו על כך".

בהמשך המגן טען כי מאחוריו הדברים עומדים גורמים שמעוניינים לפגוע בו והוסיף: "יש אנשים שמנסים לבייש אותי ומשלמים לאחרים שיעשו דברים מטופשים. הם מנסים להכתים את שמי. אני לא ידוע למה זה קורה".

גם את הדיווחים על נסיון התאבדות לכאורה, הכחיש השחקן: "כל מה ששמעתם באינטרנט, ברדיו ובעיתונים זה קשקוש מוחלט. זה לא נכון אני רוצה לשלוח מסר לכל האנשים בישראל שיידעו שאני לא אדם כזה. תהיו רגועים, אני בסדר,בריא ומאושר. הכל הולך מצויין מבחינתי".