הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מחיר הכישלון: אכזבה בב''ש מברוכיאן, שלא צפוי להמשיך

המשבר ישפיע על הקשר שלא עומד בציפיות. ברקת תשוחח עם הקבוצה השבוע. אלישע לוי: צריך לשמור על הביחד". לוטם זינו: "מעכשיו, כל משחק הוא קרב הישרדות"

זיו אברג'יל  10.03.13 - 09:08
ברוכיאן. בדרום מאוכזבים
ברוכיאן. בדרום מאוכזבים

אווירה קשה בהפועל באר שבע לאחר ה-1:0 לרמה"ש אמש (ראשון). ההפסד לקבוצה של בני טבק היה ה-4 ברציפות כשהחבורה של אלישע לוי השיגה רק נקודה אחת מ-15 אפשריות. באר שבע מגיעה לפלייאוף התחתון במומנטום שלילי ובקבוצה חוששים מתסריט דומה לזה של העונה שעברה כשהקבוצה ניצלה מירידה רק במחזור הסיום.

הבעלים אלונה ברקת שוהה עם משפחתה בחו"ל וקיבלה עדכונים שוטפים במהלך המשחק. ברקת תנחת רק ביום רביעי בחזרה בישראל והיא צפויה לקיים שיחה עם השחקנים לקראת המשחק החשוב מול סכנין בשבוע הבא.

"בתקופה הזו אנחנו צריכים לשמור על הביחד ולעשות שניים- שלושה ניצחונות כדי לסיים את זה", אמר אלישע לוי, "לא ראיתי שחקנים שלא רצו אבל מה שעושה את ההבדל זה כדור אחד ברשת".

"יש פה שחקנים שגם אם הם רוצים הם לא יכולים", אמרו בקבוצה. "זה לא מקרי שאנחנו כובשים הכי מעט בליגה . יש שחקנים שלא מבינים איפה אנחנו נמצאים, אם לא נתעורר מהר נבכה על זה בסוף השנה. מעכשיו כל משחק הוא על 6 נקודות ".

בבאר שבע מאוכזבים מיכולתו של אבירם ברוכיאן שאתמול עלה רק מהספסל. במועדון תלו תקוות כי הקפטן הירושלמי לשעבר ישדרג את הקבוצה ויוביל אותה לפלייאוף העליון, אך הכישלון הצורב ומאבקי התחתית שבפתח ישפיעו גם על עתידו של ברוכיאן במועדון. בקבוצה מעריכים כי לא יאריכו את ההתקשרות עימו בשנה נוספת.

"היינו צריכים ניצחון או לפחות תיקו ולא שמרנו על זה, ועוד בבית שלנו", אמר גם לוטם זינו, "אני מקווה שנצא מזה, נבוא לאימונים וכולנו נתמקד בלראות איפה אנחנו עומדים. נעשה הכל כדי להישאר בליגה כי אין מה לעשות, זו מלחמת הישרדות עכשיו. זה מאוד קשה, אני מבין את האכזבה של הקהל, כי גם אנחנו היינו אוהדים שיושבים ביציעים". על ההתסבכות בתחתית הוסיף הקשר: "יש את החשש לשחזר את התסריט מעונה הבאה, מקווה שנתעשת ונבוא להחזיר לקהל ולצוות המקצועי".