הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

שחקני נתניה פנו לקהל: אל תקללו עד שנבטיח הישארות

דיברו עם האוהדים וביקשו מהם להפסיק לקלל לפחות עד שההישארות תובטח. צלישר צפוי לפתוח במחזור הקרוב

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  11.03.13 - 11:43
העיתון שהכינו אוהדי הקבוצה. יפסיקו במחאה?
העיתון שהכינו אוהדי הקבוצה. יפסיקו במחאה?

תגיות: מכבי נתניה

שחקנים במכבי נתניה פנו הבוקר (שני) למנהיגי האוהדים בבקשה לא למחות בתקופה הקרובה עד שהקבוצה תבטיח את הישארותה בליגה. "אנחנו צריכים אתכם היום יותר מכל תקופה אחרת", אמרו אותם שחקנים לאוהדים. השחקנים אגב טענו כי פעלו על דעת עצמם ומבלי שהתבקשו על ידי ההנהלה או הצוות המקצועי.

לקראת המשחק מול הפועל חיפה בקרית אליעזר יצטרך למצוא המאמן טל בנין מחליף ראוי לאחמד סבע, שלא יוכל לשחק בגלל צבירת כרטיסים צהובים. ההערכה היא שאת הקפטן של נתניה יחליף עומר צלישר כשיוסי שבחון יוסט לעמדה קדמית יותר ודארגן צ'ראן ישחק כחלוץ בודד.

ספק אם את מישהו במועדון זה מעניין, אבל למרות ההפסד למכבי חיפה בקבוצה יכולים להתעודד מכך שההכנסה היתה גבוהה, כ-200 אלף שקלים רווח אחרי תשלומים לכוחות הביטחון והאבטחה.

רק במשחק הפתיחה מול הפועל ת"א לנתניה היתה הכנסה גבוהה יותר ובמועדון ציינו כי העובדה שכרטיס עלה 50 שקלים בלבד גרם ל-5,000 אוהדי מכבי חיפה להגיע, כמעט פי שלוש ממה שנאמר למועדון בתחילה על ידי ראשי הירוקים.

בקבוצה מצפים לכספים שאמורים להגיע מאיש העסקים אלי שגב ומאנשי עסקים אפריקאים ואמורים להיכנס השבוע כפי שהובטח. בנו של שגב, הגיע שלשום למשחק וישב ביציע כבוד והצהיר למקורביו כי אביו מתכוון לקחת חלק פעיל במועדון בעונה הבאה.