הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הבדיחה על חשבונו. בספרד כבר הבינו: ברצלונה גדולה על ראורה

מספיק לצפות בתכניות הסאטירה הספרדיות בכדי להבין מי סוחב את המשבר של בארסה על גבו. הוא בוחר הרכבים לפי משחק הכסאות, מעדיף אמונות תפלות על טקטיקה ומרגיש ננס מול מסי. למאמן שהחליף את טיטו קשה לצמוח. צפו בכתבה

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  12.03.13 - 08:30

ברצלונה אולי נמצאת בדרך לאליפות בספרד, אבל רגע האמת בעונה של הקטאלונים יגיע בקרוב במסגרת ליגת האלופות. עם פיגור של 2:0 מהמפגש הראשון בסן סירו בארסה תארח את מילאן למשחק הגומלין בשמינית הגמר (שלישי ב-21:45, שידור ישיר באתר). מי שיוביל את בלאוגראנה לעבר אחד האתגרים המשמעותיים שלה בשנים האחרונות, הוא לא אחר מאשר עוזר המאמן ג'ורדי ראורה, שנקלע למערבולת ובינתיים - מתקשה לתפקד.  

המאמן הראשי טיטו וילאנובה פתח בצורה נהדרת את העונה של הקטאלונים, שדרסו את כל מה שניצב בפניהם. אלא שמחלת הסרטן אילצה את האיש על הקווים בקאמפ נואו להתעסק בדברים קצת יותר חשובים ומי שנקרא כדי להוביל את הספינה הוא ראורה האלמוני.

שלא כמו וילאנובה, שתיפקד כעוזרו של פפ גווארדיולה, וביצע בצורה חלקה את המעבר לפרונט, עד כה מסתבר שעל ראורה העסק קצת גדול. נכון בארסה תלויה בליאו מסי בצורה מפחידה, גם ההגנה לא ממש מספקת את הסחורה, אבל אחרי ההפסדים לריאל מדריד והמעידה במשחק מול מילאן החצים הופנו גם לעבר האיש שאמור לנווט את העסק מהספסל.

התקשורת בספרד סימנה את ראורה כאחד הגורמים המשמעותיים למשבר בקאמפ נואו וחוגגת על חשבונו. תוכניות הסאטירה כבר מצליפות על חוסר היכולת לעמוד בלחץ ולנהל את המועדון בתקופה לא פשוטה, שלא לדבר על הטענה שהכוכבים הגדולים לא ממש סופרים אותו. מבחינת העיתונאים האיש בן ה-45, שאפילו בליגה היפנית שימש כעוזר מאמן, פשוט לא מתאים. בטח כאשר הבלם ג'רארד פיקה מספר: "אנחנו כמו תזמורת, אבל בלי מנצח".

ולמרות כל זאת, לראורה עוד יש צ'אנס לצאת גדול. אליפות בספרד הוא כבר יקח ואם יוביל את ברצלונה לרבע גמר ליגת האלופות הוא גם יהיה חתום על הקאמבק הכי גדול בעידן "ברצלונה הגדולה". לצערו של עוזר המאמן, קודם כל הוא צריך להתגבר על סטטיסטיקה שמספרת כי אף קבוצה לא הצליחה לחזור מפיגור 2:0 במפגש כפול בליגת האלופות. נראה אתכם מעיזים לצחוק עליו אם ישנה את הנתון הזה.