הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

רמון: "מחכה לשמוע שמסי חתם בהפועל ושפרגי במו''מ''

בעלי האדומים הגיב על הפרסום הראשון כאן באתר, לפיו רוני לוי יגיע במידה שפרדי דוד לא ימשיך. בהפועל זועמים על המשטרה: "270 שוטרים? מכבי חיפה זה לא דרבי"

טליה סלנט
טליה סלנט  09.04.13 - 17:45
רמון. מה עם מוריניו? (אלן שיבר)
רמון. מה עם מוריניו? (אלן שיבר)

כמו בני יהודה, גם להפועל תל אביב יש טענות על דרישות האבטחה. הכתומים זעמו על כמות השוטרים שעליהם לממן מול מכבי תל אביב, והיום (שלישי) האדומים מתרעמים על הדרישה להציב כוח של 270 שוטרים במשחק מול מכבי חיפה בשבת בבלומפילד, זאת בנוסף למאבטחים שיעבדו באיצטדיון.

בקבוצה טוענים כי נווכחות גדולה כל כך של אנשי משטרה תעלה עשרות אלפי שקלים ותזיק לקופת המועדון. "במשטרה רוצים מקדם בטיחות גבוה כמו בדרבי נגד מכבי ת"א, אבל המשחק הזה לא דומה לדרבי מבחינת הרגישות שלו", אמרו בהפועל, "אין צורך בנוכחות גבוהה כל כך של שוטרים באיצטדיון". בהפועל תל אביב כבר פנו למשטרה במטרה להפחית את מספר השוטרים שיוצבו בשבת בבלומפילד, וכעת מחכים לתשובה של גורמי הביטחון.

בתוך כך, המועדון האדום כבר חושב על העונה הבאה. כזכור, רוני לוי מועמד להגיע כמאמן הפועל ת"א בקיץ, אך חיים רמון הגיב על כך ואמר לאתר ערוץ הספורט: "אני מחכה כל בוקר לכותרות ומרפרש את האתרים כדי לראות את מי החתימו עכשיו בהפועל ת"א. אני מחכה למקורב שיחתים את מסי וגורם אחר שנמצא במו"מ עם פרגוסון. אני לא מבין איך מוריניו עוד לא ברשימה? ההכנות לעונה הבאה נעשות בשקט ומי שמדבר בתקשורת עושה זאת ללא סמכות כנראה בכדי להרוויח שורה ותמונה בעיתון".

עומר דמארי, שלא נכלל בסגל של פרדי דוד בשלושת המשחקים האחרונים בשל פציעה בשריר הירך האחורי, החלים בזמן ויהיה כשיר למשחק מול מכבי חיפה. מכירת הכרטיסים למשחק לאוהדי הפועל ת"א כבר נפתחה.

הפועל תל אביב אמנם הפסידה 2:0 למכבי תל אביב בדרבי, אבל המקום השלישי בטבלה והכרטיס לליגה האירופית ככל הנראה שמור לה. לאדומים יש יתרון של 7 נקודות על פני קרית שמונה, כשנותרו 6 מחזורים לסיום העונה. ניצחון על מכבי חיפה יביא את הפועל צעד נוסף לעבר אירופה, ועל הדרך יקרב את היריבה העירונית מכבי לאליפות.