הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בלאט: "זה המקסימום שלנו, אין לנו סגל בשביל פיינל פור"

מאמן מכבי ת"א אחרי ההפסד 69:57 ההדחה מהיורוליג על ידי ריאל מדריד: "אי אפשר לנצח אם קולעים 57 נקודות". אוחיון: "השלשות חדרו ללב והוציאו את הרוח מהמפרשים". קיינר מדלי: "ריאל פשוט הייתה טובה יותר"

רועי גלדסטון  16.04.13 - 23:34

מכבי תל אביב כנראה מיצתה את הפוטנציאל שלה, וגם דייויד בלאט הודה בכך הערב (שלישי) אחרי ההדחה מהיורוליג. הצהובים הפסידו 69:57 לריאל מדריד וסיימו את דרכם באירופה בהפסד חלק 3:0 לבלאנקוס בסדרת הרבע הגמר. האלופה הישראלית לא הרשימה במיוחד העונה, אך רצף הניצחונות הגדול והמרשים שלה בטופ 16 סידר לה את הכרטיס להצלבה. ועדיין, הספרדים היו גדולים בכמה מספרים.

"ההתקפה שלנו לא הייתה מספיק טובה. היו לנו הרבה זריקות טובות, אבל לא התעלינו בצד ההתקפי. בהגנה היינו יותר מבסדר, אבל אי אפשר לנצח כשקולעים 57 נקודות", ניתח בקצרה מאמן מכבי ת"א, דייויד בלאט.

על הסדרה בכללותה אמר בלאט: "זה כנראה המקסימום שלנו. אנחנו לא הקבוצה המוכשרת ביותר, היו מוכשרות מאיתנו שלא הגיעו בכלל להצלבה. לא הצלחנו להתעלות נגד ריאל והיא הייתה טובה יותר ועלתה בצדק. עוד נתייחס לעונה כולה, אבל מבחינת היורוליג, לא בנינו קבוצה לפיינל פור. אני גאה במה שעשינו למרות הכל. לא רצינו לסיים את העונה כאן בבית, אבל ריאל טובה יותר וזו התוצאה".

יוגב אוחיון, שקלע 11 נקודות הערב בהיכל נוקיה, הוסיף: "הורדנו את ריאל מהממוצע הרגיל שלה, אבל זה לא הספיק, נעצרנו שוב על 50 ומשהו נקודות. הם נתנו הגנה יוצאת מהכלל ואנחנו לא הצלחנו לקלוע את הזריקות הפנויות שלנו. משחק ההתקפה שלנו בסדרה לא משקף את היכולת שלנו, גם הערב. היו הרבה דברים שפגעו בנו הערב, בעיקר השלשות שחדרו ללב ברגעי מפתח במשחק וזה הוציא הרבה אוויר מהמפרשים".

ניק קיינר מדלי, ששיחק טוב במשחק הראשון במדריד, לא התעלה לרמה גבוהה הערב. ולמען האמת, הזכיר כאן את יכולתו במשך מרבית העונה האירופית. הפורוורד האמריקני סיים ללא נקודות. "ריאל הייתה טובה יותר לכל אורך הסדרה, בכל 3 המשחקים וזה מה שמשנה. אנחנו מאוכזבים כי רצינו לנצח את המשחקים בבית ולהשוות את הסדרה. אני חושב שריאל הייתה טובה מאוד בהגנה והחמצנו כמה זריקות פנויות ולא הצלחנו להגיע ליכולת האמיתית שלנו. האמנתי שיש לנו סיכוי לנצח את המשחק הזה, אבל עשינו כמה שגיאות כקבוצה בדברים הקטנים ואני באמת מאמין שזה השפיע. למרות זאת, זו לא אשמתו של אף אחד".