הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

נעים יישאר בעכו במידה שיושג הסדר כספי

מאמן עכו חגג הישרדות: "אנו לא סקסיים כמו בר רפאלי, אך זה הקאמבק הכי גדול שהיה". קלינגר: "רוצה להמשיך''

תומר לוי
תומר לוי  04.05.13 - 21:11
הישרדות, גרסת עכו (יוסי שקל)
הישרדות, גרסת עכו (יוסי שקל)

היו הרבה רגעי לחץ ומתח בעונה הזו של הפועל חיפה והפועל עכו, אבל היא הסתיימה עם חיוכים גדולים על השפתיים. הערב (שבת) שתי הקבוצות נפרדו ב-1:1 בקרית אליעזר ונשארו בליגת העל בזכות ההפסד 3:0 של מכבי נתניה להפועל ב"ש.

רק תרחיש הזוי היה מוריד את הפועל חיפה, לכן בעכו חגגו בצורה הרבה יותר מופגנת. שחקני הקבוצה קפצו על המאמן יובל נעים והרטיבו אותו בהרבה מים, והאוהדים (המעטים, יש לציין) שעשו את הדרך הקצרה מעכו לכרמל שרו עם אנשי הקבוצה. בהנהלת עכו החליטו להשאיר את נעים כמאמן גם בעונה הבאה, אבל הדבר תלוי בהסדר הכספי עימו ובתמיכת העירייה.

נעים, שהגיע באמצע העונה כאשר עכו הייתה עמוק במקום האחרון והוציא אותה מהקבר, נשמע נרגש לאחר המשחק. "צריך להגיד תודה לתקשורת שכל הזמן דירבנה אותנו הורידה אותנו ליגה", הוא אמר, "מגיע לנו להישאר בליגה. באנו, שיחקנו, נלחמנו. אני מודה שהמילה עכו היא לא מילה סקסית כמו בר רפאלי, בית"ר ירושלים או סכנין, ובצדק, אבל הדברים האלה דירבנו אותנו. זה הקאמבק הכי גדול בכדורגל הישראלי. אף אחד לא נתן לנו סיכוי".

המאמן הססגוני המשיך: "אני רוצה להגיד תודה לציון וייצמן ולשחקנים. מה זה כסף לעומת שמחה של שחקנים? כסף זה לא הכל בחיים. עשינו עונה מדהימה, כל הכבוד לכולם. אני רק עזרתי לשחקנים. אני לא מעורה בעניינים הכלכליים. הפועל עכו תפתח את העונה הבאה, אבל בוא נשמח עכשיו, הגיע הזמן. האם אני מאמן ראוי? אני לא מתעסק בזה. תשאלו את השחקנים שמתאמנים ומשחקים אצלי. ההישגים מדברים בעד עצמם".

ניר קלינגר, מאמן הפועל חיפה, היה פחות אמוציונלי באופן טבעי: "העבודה נעשתה לא היום, אלא ב-4 החודשים האחרונים מאז שזכינו בגביע הטוטו. משהו השתנה בחשיבה של המועדון. במחצית השנייה הלכנו בכל הכח לנצח, היו לנו מצבים טובים מאוד. שלטנו באופן מלא. לא רציתי לוותר על הקבוצה, ידעתי שיש קבוצה טובה. עשינו סיבוב ראשון נוראי פשוט אבל סיימנו בצבירה מטורפת של נקודות. צריך ללמוד, לעשות שדרוג בחשיבה. אני מקווה להמשיך בהפועל חיפה, בעזרת השם. עוד לא חתמנו, נראה".

יואב כץ: "אפשר להתחיל לתכנן את העונה הבאה בראש שקט. המטרה היא להשאיר את רוב האנשים, אבל זה רק כיוון ואין עוד החלטות. יצאתי קצת חבול מהעונה הזאת, אבל אנקה את האבק מהחבטות והכל יהיה בסדר. בתחילת השנה רצינו להיות בפלייאוף העליון, וזו המטרה גם לעונה הבאה".

קאלה דרשלר: "נשארנו בליגה למרות שלא שיחקנו במאת האחוזים מהיכולת. ידענו שבכל מצב לא נרד והשחקנים באו רגועים בגלל הפן הפסיכולוגי הזה. עונה לא פשוטה עברנו, 6-7 חודשים היינו מתחת לקו, אבל לאט לאט השחקנים נדבקו והתחילו להקשיב למאמן. לא כל כך ברורה לי השיטה של חלוקה לפלייאוף, הליגה צריכה להיות רגילה. שמענו את התוצאה של ב"ש ונתניה ושיחקנו בהילוך נמוך יותר. אם אשאר? כץ אמר שכן, מקווה להיות כאן".