הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ניר קלינגר שוקל להודיע על עזיבת תפקידו בהפועל חיפה

הודעת הבעלים על מינויו לעוד עונה מתעכבת, המאמן לא מעוניין להמתין וביקש הבהרות כבר אחרי החג. כץ: "ניר חשוב למועדון, רוצים שהוא יישאר, ובטוח שהכל יסתדר במהרה". במקביל, המאמן בוחן אפשרות לעבור לאשדוד

תומר לוי וזיו אברג'יל  14.05.13 - 19:05
יאמן אותם גם בעונה הבאה? קלינגר עם שחקני הפועל חיפה (אלן שיבר)
יאמן אותם גם בעונה הבאה? קלינגר עם שחקני הפועל חיפה (אלן שיבר)
עם סיום העונה בליגת העל, מבין כל קבוצות החלק התחתון, היה נראה שדווקא הפועל חיפה היא האחרונה שתבצע זעזוע על הקווים. אבל הערב (שלישי) התברר שכלל לא בטוח שהיציבות המבוקשת בקרית חיים תושג, והחדשות מגיעות דווקא מכיוון מפתיע.

בזמן שיואב כץ משהה את הודעתו על כך שניר קלינגר ממשיך כמאמן הפועל חיפה לעונה נוספת, נראה שקלינגר עצמו שוקל את המשך דרכו. המאמן, שעשה חצי שני מצוין לעונה והשאיר את הקבוצה בליגה למרות הפתיחה הרעה, הופתע כשההודעה על מינויו הולכת ומתעכבת.

נכון לכרגע, קלינגר, שכבר הודה כי הוא רוצה להישאר והגיע להסכמה מסוימת עם כץ, לקח פסק זמן לחשוב על הדברים, ונראה שאם לא יקבל את המינוי עד לסוף השבוע הקרוב, הוא עשוי להודיע שלא ימשיך. על פי ההערכות, יואב כץ רוצה אותו במועדון לעוד עונה, אבל העיכוב בהודעה הרשמית עלול לטרפד הכל.

היום נערכה היתה שיחה בין כץ לקלינגר, ובה נרמז לבעלים על רצונו של המאמן לסיים את הסאקגה או לבדוק כיוונים אחרים. למרות הכל, נראה שבתוך יומיים או שלושה כץ יתעשת ויודיע שקלינגר הוא מאמן הפועל חיפה לעונה הבאה. כץ אמר לאתר ערוץ הספורט: "אני וניר שוחננו. הוא חשוב למועדון, אנחנו רוצים שהוא יישאר, ואני בטוח שהכל יסתדר במהרה". אגב, במידה והמו"מ יעלה על שרטון וקלינגר אכן יעזוב, שלומי דורה צפוי להתמנות למאמן.

בתוך כך, לאתר ערוץ הספורט נודע כי אמש קלינגר ניפגש עם ג'קי בן זקן, שהציע לו לחתום באשדוד במקום יוסי מזרחי. קלינגר צריך להחזיר תשובה בנושא, אם כי באשדוד יש רגשות מעורבים לגבי נכונותו להיכנס למו"מ, כשחלק  מהגורמים במועדון חושבים שמדובר במהלך שנועד להלחיץ את כץ.