הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

זילברשטיין: עשינו דבר בלתי נתפש. נבנה קבוצה בסבלנות

מאמן נס ציונה בעננים אחרי העלייה לליגת ווינר. זהביאן: "אני באקסטזה". חגאי: "גאים במה שעשינו השנה"

רועי גלדסטון  24.05.13 - 17:49
עירוני נס ציונה בטירוף. הקבוצה הקטנה שהוקמה רק ב-2005 העפילה היום (שישי) לליגת ווינר סל בפעם הראשונה בתולדותיה, אחרי שניצחה 73:83 בהוד השרון והשלימה 1:3 בסדרת הגמר של הלאומית. בהוד השרון הרימו את הסלים לתקרת האולם כדי שנס ציונה לא תוכל לגזור את הרשתות, אז הכתומים נסעו לאולם שלהם כדי לעשות כן ולחגוג בעיר.

מאמן נס ציונה הנרגש, נדב זילברשטיין, סיפר בסיום: "זה דבר מדהים, ייקח לי המון זמן לעכל, אני רוצה להקדיש את האליפות ליו"ר אמיר מזרחי ולמנכ"ל עופר ברקוביץ' שייסדו את המועדון לפני 8 שנים. מנהלים מדהימים עם חזון, דרך ואני מאחל לכל מאמן לעבוד במקום כזה. רוצה להגיד תודה לראש העיר הנפלא שלנו, לשחקנים המדהימים ולכל מי משסביב לקבוצה, עשינו משהו בלתי נתפש. כדי להעמיד קבוצה בליגת העל, אנחנו נתארגן לאט לאט, בסבלנות נבנה קבוצה לפי החזון והדרך שלנו וניקח את זה צעד אחרי צעד. לא משנה שזה משחק חוץ, זה תמיד מתוק, הקהל שלנו הגיע לכאן ונתן לנו אווירה מצוינת".

רז זהביאן, מוותיקי הליגה, הוסיף: "פלייאוף זה הרבה עניין של ניסיון ופחות כדורסל, של קור רוח, לעשות את הדברים הנכונים בדקות הנכונות. יש לנו שחקנים מנוסים ואגודה מדהימה שנותנת שקט. אני גאה להיות חלק מהקבוצה הזאת, זו חבורה של גברים וחזרנו ממצבים שמי שעקב אחרינו יודע שהיינו בסיטואציות לא נורמליות. אני באקסטזה".

מאמן הוד השרון, רועי חגאי, שהצליח להגיע עם אחת הקבוצות עם התקציבים הנמוכים בליגה עד לסדרת הגמר אבל הורחק במהלך המשחק, אמר: "אנחנו גאים במה שעשינו העונה. אני לא יודע אם יש הרבה מקרים בספורט שהמטרה בתחילת העונה היא להישאר בליגה ובסוף אתה נלחם על העלייה בסדרת גמר אחרי שבדרך אתה עובר קבוצות עם תקציב יותר טוב וקבוצות עם שחקנים שעל הנייר יותר טובים. אני גאה ושמח על השחקנים על הדרך שעברנו. המשחק הקודם אחרי 4 הארכות היה מאוד מתסכל, זה כבר היה ביד שלנו ובסוף הפסדנו, היה קשה להתאושש פיזית ומנטאלית, אבל עברנו את זה טוב, במחצית היה שיוויון וגם 7 שניות לסוף הרבע השלישי".

"אחרי עונה כזו אני מעדיף לדבר על הדברים המדהימים שעשינו ולא על הפספוס", המשיך חגאי, "אני מברך את נס ציונה, הם היו במקום הראשון מהיום הראשון עד האחרון וזה מגיע לנדב. בספורט הדיעבדים לא נגמרים ואני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם לא הייתי מורחק, אולי זה היה יכול להיות שונה, מאוד כואב לי שלא יכולתי להיות עם החבר'ה האלה ברגע הקריטי והאחרון, אבל השופטים לא הכריעו את המשחק".