הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פרסום ראשון: חנן ממן נמצא במשא ומתן מתקדם עם בוורן

הפועל תל אביב צפויה לממש את האופציה על הקשר, ואז למכור אותו לבלגיה. בבוורן משחק גם גל שיש

תומר לוי וטליה סלנט  25.05.13 - 11:57
ממן, קרוב לאירופה (אלן שיבר)
ממן, קרוב לאירופה (אלן שיבר)
פרסום ראשון

תגיות: חנן ממן

הליגה הבלגית עומדת לקבל אליה נציג ישראלי נוסף. חנן ממן, קשר הפועל תל אביב בעונה החולפת, נמצא על סף הצטרפות לבוורן מהליגה הראשונה, כך נודע היום (שבת) לראשונה לאתר ערוץ הספורט. ממן, אשר הושאל לאדומים מהפועל חיפה, מנהל משא ומתן מתקדם, באמצעות סוכנו דודו דהאן, עם הקבוצה בה משחק גם גל שיש (ברק בדש ומוחמד גאדיר הושאלו אליה בעונה האחרונה).

כרטיס השחקן של ממן שייך, כאמור, להפועל חיפה, אולם להפועל תל אביב יש אופציה עד 30 ביוני לרכוש אותו ב-550 אלף שקלים. אם היא תחליט לעשות כך, הבלגים יצטרכו לעבור דרך האדומים וכפי שזה נראה כרגע, במועדון אכן יבחרו לממש את האופציה הזו. על פי ההערכות, במקרה כזה, בוורן תשלם כ-350 אלף יורו להפועל ת"א עבור ממן.

אולם, אם הפועל תל אביב תחליט שלא להחליט, דרכו של ממן לבלגיה תיסלל ללא בעיה, שכן שחקן שעובר לקבוצה בחו"ל ולא לקבוצה בארץ לא צריך לשלם דמי השבחה למועדון ממנו הגיע. כמו שכבר ציינו, הוא עשוי לשחק שם עם אקס אדום אחר, גל שיש. מוחמד גאדיר לעומת זאת לא ימשיך שם והוא חוזר למכבי חיפה אחרי תקופת השאלה.

למרות עונה פושרת למדי של הפועל תל אביב, ממן היה אחד השחקנים הבולטים בקבוצה. הוא רשם 31 הופעות במדים האדומים, בהן כבש שלושה שערים והיה גורם משמעותי בהשגת הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית.

את הפריצה הגדולה שלו עשה עונה קודם במדי הפועל חיפה כשהיה השחקן הבולט בקישור וסייע לקבוצה להישאר בליגת העל עם 3 שערים ולא מעט בישולים. כעת, הוא קרוב מתמיד לתחנה הראשונה שלו בחו"ל.