הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פרסום ראשון: בהפועל ת"א רוצים לצרף מיידית את גל אראל

רן בן שמעון, שהיה המאמן שהעלה את קשר הפועל חיפה מהנוער, ינסה לסגור עימו מעגל בחודרוב. גם אשדוד וניר קלינגר מעוניינים בשירותיו

תומר לוי וטליה סלנט  25.05.13 - 18:48
יסגר מעגל? אראל (אלן שיבר)
יסגר מעגל? אראל (אלן שיבר)
פרסום ראשון

רק לפני מספר שעות פרסמנו כאן לראשונה על כך שחנן ממן נמצא במשא ומתן מתקדם עם בוורן הבלגית, וכעת כבר מתברר שבהפועל תל אביב חושבים על זהות מחליפו: בחודרוב מעוניינים לצרף את קשרה האחורי של הפועל חיפה, גל אראל.

ברגע שהבינו בהפועל ת"א כי עסקת העברתו של חנן ממן הולכת ומתקדמת, האדומים החליטו לא לקפוא על שמריהם, ומיד החלו לבחון מועמדים לעמדת הקישור. באופן סימלי, נראה שהפור נפל על גל אראל, אותו רוצים לצרף באופן מיידי בהפועל. מדוע זה כל כך סימלי? כי המאמן הטרי של האדומים, רן בן שמעון, היה המאמן הראשון שהעלה את אראל לקבוצה הבוגרת בהפועל חיפה.

אמנם טרם בוצעה פניה רשמית להפועל חיפה אבל גורמים במועדון כבר גיששו בעניינו מאחורי הקלעים. אראל יוכל להיות רכש יעיל להפועל, ואם יצטרף הוא עשוי למלא משבצת כפולה בהפועל ת"א, שכן הוא יכול לשחק גם כבלם וגם כקשר אחורי. אראל מסיים חוזה בהפועל חיפה ויהיה שחקן חופשי, אבל בכל מקרה הפועל ת"א תצטרך לשלם עליו דמי השבחה אם תרצה לצרף אותו.

חשוב לציין, שהקשר הצעיר מחזיק גם בדרכון צרפתי ובמקביל לאפשרות שיעבור לחודורוב, הוא גם מחפש אופציות מחו"ל. בתוך כך, גם מ.ס. אשדוד של ניר קלינגר, מאמנו עד לפני שבועיים, נמצאת חזק בתמונה ומעוניינת בשירותיו, אבל כמובן שהפועל ת"א יותר אטרקטיבית עבור השחקן, שנמצא כעת בחופשה פרטית בחו"ל.