הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הכי לוזרית: בנפיקה הפסידה גם בגמר הגביע הפורטוגלי

הכי לוזרית שיש: אחרי שאיבדה אליפות והפסידה בגמר הליגה האירופית, החבורה מליסבון נכנעה 2:1 לגימראייש

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  26.05.13 - 21:55
רחמים על בנפיקה...(gettyimages)
רחמים על בנפיקה...(gettyimages)
כואב הלב על בנפיקה ליסבון. ז'ורז'ה ז'סוס ושחקניו סיימו הערב (ראשון) את אחת העונות המתסכלות שהציגה קבוצה אירופית בשנים האחרונות. בנפיקה הוכתרה כ"לוזרית של העונה", לאחר שהפסידה 2:1 לוויטוריה גימראייש בגמר הגביע הפורטוגלי.

למה בנפיקה היא "לוזרית"? הקבוצה הפורטוגלית איבדה את האליפות לפורטו לאחר שהפסידה לה במשחק העונה, מחזור אחד לסיום, משער בתוספת הזמן. במחזור הסיום היא לא הצליחה להפוך את הקערה על פיה וסיימה כסגנית של פורטו. לאחר מכן, בנפיקה הפסידה 2:1 לצ'לסי בגמר הליגה האירופית משער בדקה ה-92 של ברניסלב איבאנוביץ'. ז'סוס, שהתמוטט על הדשא במשחק מול פורטו ופרץ בבכי בגמר באמסטרדם, תפס הערב את הראש בפעם השלישית.

בנפיקה כבר עלתה ליתרון בגמר הגביע משער של ניקולס גייטאן הארגנטיני בדקה ה-30 ונראה היה שהיא בדרך להתנחם בגביע הפורטוגלי. אבל גם זה לא קרה. סודאני, הקשר האלג'יראי של גימראייש, איזן בדקה ה-80 וכעבור שתי דקות ריקרדו פריירה השלים את המהפך - ואת מפח הנפש של שחקני בנפיקה.

לנו בנפיקה - סגנית אלופת פורטוגל, פיינאליסטית הגביע הפורטוגלי והליגה האירופית - הזכירה את העונה הטראגית של "נברקוזן". כלומר באייר לברקוזן שבעונת 2001/02, בהדרכתו של קלאוס טופמולר, הפסידה את האליפות בגרמניה, נוצחה בגמר הגביע הגרמני וגם נכנעה 2:1 לריאל מדריד וזינדין זידאן בגמר ליגת האלופות בגלאזגו, לפני 11 שנים בדיוק. כמובן שהדבר קרה אשתקד גם לבאיירן מינכן, כך שלאור התוצאה אמש, אולי בבנפיקה יכולים גם קצת לקוות לטוב ולא רק לתפוס את הראש.