הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

קלאת'ס, מקל, סמית', הופסון וג'יימס נבחרו ל-5 של העונה

ערב הגאלה המסורתי: בר טימור הוכתר לתגלית העונה, איל שולמן קטף את תואר השחקן המשתפר ויוהוא אורלנד הוא השחקן השישי של 2012/13

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  10.06.13 - 20:17
ליגת ווינר מגיעה לסיומה ביום חמישי במפגש סופר מותח בין האלופה, מכבי תל אביב, לטוענת הכתר, מכבי חיפה כאשר הקרב על הצלחת ייערך ברוממה לראשונה מאז שבוטלה שיטת הסדרות בגמר הכדורסל. בינתים, הערב (שני) נערך טקס הגאלה המסורתי לקראת האירוע, ובו נקבעו גם נבחרי העונה.

אחרי טקס מרגש שכלל פרסי הוקרה שקיבלו הכדורסלנים הוותיקים מידי דור העתיד, המנהלת עברה להכתרת האנשים שעשו את עונת 2012/13. את פרס שחקן העונה יעניקו במנהלת רק אחרי סדרת הגמר, אבל זה לא מנע מהם לחלק את כל הפרסים האחרים.

שתי הפיינליסטיות, מכבי ת"א ומכבי חיפה, שלחו 4 נציגים לחמישית העונה. מדובר בדווין סמית' ובשון ג'יימס מהצד הצהוב של הגמר, כשהירוקים מיוצגים שם על ידי גל מקל ופט קלאת'ס. השחקן החמיש שסוגר את החמישיה הוא סקוטי הופסון, שכיכב בהפועל אילת ונכענ איתה רק אחרי 5 משחקים צמודים בחצי הגמר.

סנטר מכבי ת"א, שון ג'יימס, קטף גם את תואר שחקן ההגנה של העונה, בעוד בר טימור הוכתר לתגלית העונה. הגארד של הפועל ת"א נראה נרגש מאוד מהמעמד, וכידוע לכולם בעונה הבאה הוא כבר לא ימנה על המצבה של הליגה, אלא יכדרר באלבה ברלין שהחתימה אותו בשבוע שעבר. את תואר השחקן השישי של העונה קיבל יהוא אורלנד ממכבי נתניה, ואילו חברו לקבוצה איל שולמן נבחר לשחקן המשתפר של 2012/13.