הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אלמריה תפגוש את ג'ירונה בקרב על הליגה ה-1 בספרד

שער בדקה ה-121 נתן לאנדלוסים מקום בגמר הפלייאוף בליגה השנייה. הקטאלונים הביסו 0:3 את אלקורקון

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  16.06.13 - 23:50
איזו דרמה. צ'ארלס מאלמריה חוגג
איזו דרמה. צ'ארלס מאלמריה חוגג

תגיות: אלמריהג'ירונה

בזמן שיש קבוצות שכבר החלו את ההכנות לעונה הבאה, העונה הארוכה והמייגעת בליגה השנייה בספרד עדיין לא הסתיימה. הערב (ראשון) הושלמה תמונת גמר פלייאוף העלייה לליגה הבכירה, כאשר אלמריה וג'ירונה ניצחו במשחקיהן וייפגשו לצמד משחקים החל מיום רביעי הזה על הזכות לארח באצטדיון הביתי שלהם את ברצלונה וריאל מדריד בעונה הבאה.

במקרה של אלמריה, הכרטיס לשלב הבא הגיע רק אחרי דרמה ענקית. האנדלוסים שסיימו את העונה הסדירה במקום השלישי, הגיעו הביתה אחרי 1:1 במשחק הראשון מול לאס פאלמאס, וגם עלו ליתרון בדקה ה-60 מרגלו של צ'ארלס. אלא שמאקולי כריסאנטוס איזן 4 דקות לסיום וכפה הארכה.

אותו כריסאנטוס ראה כרטיס אדום בדקה ה-114 בהארכה בעקבות עבירה ללא כדור, ו-3 דקות מאוחר יותר חברו לקבוצה חאבי קאסטייאנו הצטרף אליו בחדר ההלבשה בעקבות כרטיס צהוב שני. אלמריה ניצלה את זה כדי להכריע את ההתמודדות רגע לפני שהצדדים הלכו לפנדלים, עם שער נוסף של צ'ארלס. הקבוצה אותה מאמן חאבי גראסיה השלימה 2:3 בסיכום ותנסה להעפיל בחזרה לליגה הבכירה אחרי שנתיים של היעדרות.

מנגד, אצל ג'ירונה הניצחון הגיע בצורה הרבה יותר חלקה. גם במקרה של הקטאלונים הם הגיעו למגרשם הביתי אחרי 1:1 במשחק הראשון, אלא ששער של אקונייה כבר אחרי 5 דקות הרגיע את הרוחות. חואנלו הנס הוסיף שערים משלו בדקות 38 ו-80 כדי לסגור עניין, וגם השער המצמק של סרחיו מורה בדקה ה-86 לא שינה דבר. 2:4 לג'ירונה בסיום, שתנסה להשיג לראשונה בהיסטוריה של המועדון כרטיס לליגה הראשונה.