הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

שחר יעמוד בראש הוועדה שתפעל מול הטוטו

גם בן זקן ודמאיו יהיו בוועדה שמטרתה תהיה לגייס כסף למנהלת הליגה. לוזון נתן את הסכמתו להקמת המנהלת

שירלי בר דיין ותומר לוי  25.06.13 - 18:17
שחר, יעמוד בראש הוועדה
שחר, יעמוד בראש הוועדה

מזכירות ההתאחדות לכדורגל התכנסה היום (שלישי) וזכתה לשמוע שתי החלטות משמעותיות למדי. הראשונה ביניהן הגיעה מכיוונו של יושב הראש אבי לוזון, שנתן את הסכמתו הסופית להקמתה המיוחלת של מנהלת ליגת העל.

בנוסף, היום הוחלט כי יעקב שחר (מכבי חיפה), ג'קי בן זקן (מ.ס. אשדוד) ומשה דמאיו (בני יהודה) הם אלו שיעמדו בראש הוועדה שתעבוד מול הטוטו במטרה לגייס כספים למנהלת הליגה.

במזכירות ההתאחדות גם החליטו להוריד את תקציב המינימום מ-11.7 מיליון שקלים לעשרה מיליון בלבד, דבר שבהחלט יקל על קבוצות שהתקשו בשנים האחרונות להגיע לסכום הזה, דוגמת בני סכנין והפועל עכו.

בנוסף, כפי שכבר פורסם כאן באתר ערוץ הספורט, אושר מינויו של עורך הדין ניר רשף לתפקיד תובע ההתאחדות כמחליפו של שלום אבן עזרא. רשף שימש במשך 5 שנים כפרקליט בפרקליטות מחוז ת"א מיסוי וכלכלה וכסגן לפרקליט מחוז ת"א-מיסוי וכלכלה. במסגרת זאת עסק בהגשת כתבי אישום וניהול תיקים בתחומי מס הכנסה, ניירות ערך ועבירות מרמה כלכליות.

ב-12 השנים האחרונות עבד רשף כעו"ד עצמאי בתחומי המשפט הפלילי, צווארון לבן ועבירות כלכליות. במקביל ייצג שחקנים, סוכנים ואגודות במסגרת המוסד לבוררות שליד ההתאחדות לכדורגל והופיע בפני בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל. בצה"ל הוא משרת במילואים כקצין משפטים בפרקליטות חיל הים ובפיקוד העורף. הוא היה עורך ב"מעריב" וערך את מוסף "7 ימים" של ידיעות אחרונות במשך 3 שנים.

במסגרת יישום המלצות הוועדה הציבורית לרפורמה בענף הכדורגל בישראל, בראשותו של מפכ"ל המשטרה לשעבר דודי כהן, הקימה ההתאחדות לכדורגל ועדה ציבורית לאיתור תובע ההתאחדות. בראש ועדת האיתור עמד נשיא בית המשפט המחוזי לשעבר, השופט אורי גורן, המכהן כיום כנשיא בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל. לצדו כיהנו ארבעה חברים בוועדת האיתור: פרופסור מיגל דויטש, דודי גיל, ניר חפץ ומנכ"ל ההתאחדות אורי שילה. רשף היה בין שני המועמדים הסופיים לתפקיד יחד עם עו"ד צחי הבדלי.