הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

נמצא מחליף להאוורד: קאמאן סיכם בלייקרס

הסנטר הגרמני בן ה-31 סגר לעונה הבאה בלוס אנג'לס, שם רוצים לצרף את כרמלו אנתוני כרכש של הקיץ הבא

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  08.07.13 - 23:37
כריס קאמאן, סנטר אחד כבר יש (gettyimages)
כריס קאמאן, סנטר אחד כבר יש (gettyimages)

זהו, דווייט האוורד הוא כבר היסטוריה בלוס אנג'לס. וזה לא בהכרח רע, אבל הלייקרס כבר הביאו סנטר שימלא חלק מהחלל. כריס קאמאן, הגרמני בן ה-31 ששיחק בעבר במדי הקליפרס, סיכם לעונה על פי דיווחים בארצות הברית.

על פי הפרסום ב-ESPN, קאמאן אמור לשמש כסנטר איכותי שלא ימתח את תקרת השכר. בעונה החולפת הוא נאבק במכת פציעות, אבל עדיין סיפק 10.5 נקודות ו-5.6 ריבאונדים בממוצע למשחק במדי דאלאס.

אחרי ששאקיל אוניל ניצל את ההזדמנות להשתלח בהאוורד ("לא החזיק באור הזרקורים" ו"הלך לעיר קטנה"), גם פיל ג'קסון קפץ על המציאה. "הוא הותיר טעם רע בלייקר-לנד, הלייקרס יהיו בסדר", ניתח המאמן המעוטר. "מה שדווייט מביא למשחק הוא כוח, אבל בעונה החולפת הוא לא עשה זאת בגלל קשיי התאקלמות ובלבול. אם טוב לו יותר להיות 'אסטרו' (קבוצת הבייסבול של יוסטון), שיהיה".

בלוס אנג'לס כבר התחילו להביט קצת יותר רחוק, לעבר קיץ 2014. על פי הדיווחים בעיר המלאכים, הקיץ הבא יהיה רווי בשחקנים חופשיים נוצצים, כאשר האיש המרכזי על הכוונת אמור להיות כרמלו אנתוני. הלייקרס היו שמחים לפתות את לברון ג'יימס, אבל אחרי שתיאליפויות רצופות יתקשו למשוך אותו ממיאמי.

במקרה שמלו יגיע, קובי בראיינט אמור להפחית משכרו וגם סטיב נאש כבר יפנה את מקומו. בלוס אנג'לס טיימס נכתב כי הזהובים-סגולים יוכלו להציע לאנתוני חוזה לארבע שנים בסך 100.5 מיליון דולרים. אם קובי יקצץ ל-13.5 מיליון דולרים בעונה, ללייקרס יהיו כ-20 מיליון נוספים לפיתוי כוכב שלישי. ומה יהיה עם העונה הקרובה? בקרוב נדע.