הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

חי בחלום: צפו בגל מקל מגיע לדאלאס. "זה כיף. הכל מרגש"

ערוץ הספורט מלווה את הישראלי החדש ב-NBA. הנחיתה בטקסס, ההיכרות עם חברים חדשים והפרפרים בבטן בדרך אל הטופ: "היה שבוע ארוך ומעייף עד שזה סוכם'', מקל ייבדק היום, ומחר טקס החתימה: ''עד אז אסור לי לדבר יותר מדי''

רועי גלדסטון, שליח ערוץ הספורט לדאלאס  09.07.13 - 14:00
חוקי ה-NBA מאלצים את הקבוצות ואת השחקנים להמשיך "לדבר באויר", שכן עד מחר, ה-10 ביולי, לאיש אסור להחתים שום שחקן. ולמרות זאת, דבר כבר לא ידחה את החגיגה. שחקנה החדש של דאלאס מאבריקס, גל מקל, נחת היום (שלישי) בטקסס, בדרכו להפוך לישראלי השני בליגה הטובה ביותר בעולם והחל את צעדיו הראשונים בתוך החלום אותו הגשים.

מקל עצמו עדיין נראה כמי שאינו מעכל את כל הסיפור ואת משמעות החוזה שקיבל, אבל את ההתרגשות שלו כבר אי אפשר לפספס. שליח אתר ערוץ הספורט לדאלאס ילווה את השחקן צמוד צמוד בימים הבאים ויעקוב מקרוב אחר כל צעד: קבלת הפנים, האימון הראשון, מסיבת העיתונאים וכו', מה שיספק לנו מבט מבפנים ומקרוב על ההתאקלמות של מקל בדאלס.

למרות שעברו בקושי 3 שבועות מאז שלקח אליפות שניה ממכבי תל אביב, מקל לא נח לשניה מאז. ימים ספורים אחרי שקטף את תואר שחקן העונה והניף את הצלחת עם מכבי חיפה, הגארד יצא למחנה הקיץ, המשיך לעבוד קשה ו"לקרוע" את עצמו באימונים עד שצד את עיניהם של הסקואטים של המאבריקס וקיבל חוזה מובטח. כעת, הוא נכנס אל "הארץ המובטחת" - אל המקום שבו כל ילד שקולע לסל בשכונה חולם להגיע.

"בטח שאני מתרגש", אמר מקל לאתר ערוץ הספורט עם נחיתתו. "היה לי שבוע ארוך מאוד מאז שהכל סוכם, אבל כרגע עדיין אסור לי כל כך לדבר. ללא ספק, אני חווה חוויה כיפית כרגע, אני מתחיל להרגיש את זה, ובטח יהיו עכשיו כמה ימים של דברים חדשים. אני מעדיף לפתוח הכל רק אחרי מסיבת העיתונאים, כדי שלא יקנסו אותי", סיכם בחיוך.

בהמשך היום מקל כבר צפוי ללבוש לראשונה את מדי האימון של המאבריקס ולהכיר את חבריו החדשים לקבוצה. מומלץ לו להרים טלפון לעמרי כספי, בכדי שהאחרון יספר לו איך זה מרגיש להיות "רוקי", ולמה עליו לצפות. עד סוף השבוע הוא יוחתם רשמית על חוזהו ויוצג במסיבת עיתונאים. לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו כבר לא יכולים לחכות ולהיות איתו בכל צעד.