הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פלקאו: מי שהופתע מהמעבר למונאקו, ישנה את דעתו מהר

החלוץ הוצג בנסיכות: "אנחנו מכוונים לכל התארים". חאמס רודריגס: "מקווה להגיע הכי רחוק שאפשר עם הקבוצה"

מיכאל וינסנדט
מיכאל וינסנדט  09.07.13 - 18:23
ברוך הבא למונטה קרלו
ברוך הבא למונטה קרלו

מקבוצה בליגה השנייה, מונאקו הפכה תוך חודשים ספורים לאחת הקבוצות הכי מדוברות בקיץ. האוליגרך דמיטרי ריבולובלב הנחית בנסיכות הקטנה שמות מפוצצים כמו אלה של רדאמל פלקאו, חאמס רודריגס וז'ואאו מוטיניו, ובמונאקו החלו לפנטז על דברים גדולים. השלושה הללו הוצגו הערב (שלישי) באופן רשמי כשחקני מונאקו.

"המטרה שלנו היא להגיע לפסגה של אירופה ולזכות בהרבה תארים", הבהיר החלוץ שהגיע מאתלטיקו מדריד, "אנחנו נגיע לכל משחק כאילו זה גמר. בסוף העונה אנחנו נעשה את החשבונות אם עמדנו בכל המטרות שהצבנו לעצמנו. אני רוצה להבקיע כמה שיותר שערים בשביל שמונאקו תזכה באליפות. הדבר החשוב ביותר הוא הקבוצה, לא פלקאו".

'אל טיגרה' לא התרגש מהשאלות בנוגע למעבר שלו ממחזיקת הגביע הספרדי לעולה החדשה בצרפת, לא אין קהל רב: "להגיע לקבוצה כמו מונאקו זה חלום עבור כל אחד. זה שלב חדש בחיים שלי, בקריירה הספורטיבית שלי. יש חלק שמופתעים מההחלטה שלי, אך הם ישנו את דעתם מהר מאוד".

גם הפליימייקר הנפלא של נבחרת קולומביה, חאמס, התייחס לבחירה המפתיעה במונאקו: "בתור שחקן מקצועי אתה תמיד רוצה להגיע הכי רחוק שאפשר, אני מקווה שעם מונאקו נוכל לעשות זאת. זה פרוייקט חדש בשבילי, אני מקווה שנזכה בתארים במהרה, המטרה היחידה עבורי היא לנצח. זה תמיד נחמד להיות עם חברים מהמדינה שלך באותה קבוצה (פלקאו), אנחנו מקווים לזכות בתארים ביחד".

"מונאקו הגיעה עם פרוייקט מעניין, חשבנו ביחד עם פורטו והחלטנו לקבל את ההצעה", הסביר מוטיניו, "רציתי לגלות ליגה אחרת, אני שמח מאוד להיות פה". הקשר הפורטוגלי דיבר גם על הציפיות מקבוצתו החדשה בעונה הקרובה: "בעונה הראשונה המטרה העיקרית עבורנו היא להעפיל לליגת האלופות. יש פה פרוייקט שאפתני וזה בדיוק מה שרציתי. אנחנו נאבק על מנת לזכות בכל התארים. למונאקו יש הישגים נפלאים אך היא גם רוצה להתעצם, בשביל זה באתי לכאן".