הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

שרצקי: "לא אוהב את זליכה כבר מזמן, לוזון שינה גישה"

בעלי עירוני קרית שמונה התארח ב"חדשות הספורט" ותמך ביו"ר ההתאחדות: "לוזון כבר הסיק מסקנות לבד"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  11.07.13 - 19:22

בהמשך לסערה שיצרה הוועדה לבדיקת ההתנהלות בענף הכדורגל בראשות פרופסור ירון זליכה, התארח הערב (חמישי) בעלי עירוני קרית שמונה באולפן "חדשות הספורט" וטען כי הוא עומד כעת מאחוריי אבי לוזון לאחר בניית המנהלת.

כזכור, שרצקי אמר כשזומן להעיד בפני הוועדה: "לאבי לוזון יש בעיה אחת, הוא אף פעם לא טועה והוא כוחני. מה שצריך לעשות זה שיו"ר ההתאחדות לא יהיה בעל אינטרסים באף קבוצה. צריך להפסיק עם ה'שמור לי ואשמור לך'. זה קיצוני מאוד בהתאחדות לכדורגל".

"אני עומד מאחורי כל מילה שאמרתי בעבר", אמר שרצקי, "אבי לוזון חבר שלי 30 שנה, אמרתי לו הכל ב-4 עיניים. באתי לבחירות בפעם הראשונה וביקשתי שלא יהיו מרכזי מכבי והפועל בהתאחדות. גיא לוזון מאמן מצויין אבל אמרתי בעבר שהוא לא יכול לאמן את הנבחרת הצעירה".

שרצקי המשיך וחשף: "את זליכה אני לא אוהב כבר מזמן. יש לי היסטוריה איתו. לא הגיוני שאדם יתקיף את כל העולם ובעצמו יעשה את מה שעשה. לוזון הוא איש כדורגל שאין שני לו והוא השתנה. אבי לוזון לא הכיר את התובע החדש. הוא לא מעורב בדרבים האלה, הוא הסיק את המסקנות לבד".

שרצקי המשיך והסביר את תמיכתו ביו"ר ההתאחדות: "בשנה אחת לוזון שינה את הכדורגל, היה רק מקרה אחד של אלימות. לוזון הבטיח לי שהוא יעשה מנהלת והוא עשה. הוא קיבל את דו"ח דודי כהן, המסקנות שלו דומות לזליכה והוא מקיים את כל ההמלצות, . במנהלת העיניינים הכספיים לא יכולים לקרות כי הם מגיעית ישירות למנהלת ולקבוצות. ברגע שיש מנהלת, 80 אחוזים מהכוח של לוזון הלך. ללוזון היתה התחייבות שאם לא תהיה מנהלת הוא לא ימשיך. הוא שינה ראש, לא תהיה זיקה בין ההתאחדות למנהלת".