הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

0:3 לנאפולי על בולוניה, צפו ב-0:2 של רומא

צמד להאמשיק וגול בכורה לקאייחון. הג'יאלורוסי חגגו בליבורנו. אינטר ו-וולטר מצארי פתחו עם 0:2 על גנואה

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  25.08.13 - 23:51
אחרי עונה מסוייטת, אינטר מקווה ש-2013/14 תיראה הרבה יותר טוב מבחינתה. לפחות הצעד הראשון היה חיובי כאשר עידן וולטר מצארי בסן סירו נפתח עם ניצחון 0:2 על גנואה במחזור הראשון של הליגה האיטלקית. אבל נאפולי הרשימה אפילו יותר, עם 0:3 ענק על בולוניה.

אינטר-גנואה 0:2
הנראזורי ראו בוודאי איך היריבה העירונית מילאן מועדת אמש מול ורונה, אך דאגו שפתיחת העונה שלהם תיראה אחרת. רודריגו פלאסיו פתח בחוד, ריקי אלבארס הוצב מאחוריו וגם מאורו איקארדי רשם בכורה כאשר נכנס כמחליף בדקה ה-52.

למרות הכלים האלה אינטר נאלצה לעבור קשה ובסופו של דבר היפני יוטו נגאטומו, הצליח לשבור את הקרח עם שער ניצחון מאוחר בדקה ה-75. בדקה ה-90 פלאסיו כבש את השני וסגר עניין. אחרי משחקי ההכנה הרעים הקיץ, מצארי יכול לסמן וי ראשון עם נקודות ראשונות על הבמה החשובה באמת.

נאפולי-בולוניה 0:3
ככה חלם רפא בניטס לחזור לאיטליה. סגנית האלופה נהנתה משער בכורה של חוסה קאייחון, אחד משלושה שחקנים שהגיעו מריאל מדריד, בדקה ה-32. אבל מכאן והלאה זו הייתה הופעה של מארק האמשיק - הקשר הסלובקי מצא את הרשת בפעם הראשונה בתוספת הזמן למחצית הראשונה, והשלים צמד נהדר בדקה ה-63.

ליבורנו-רומא 2:0
2 דקות בגן עדן, גרסת הג'יאלורוסי: במשך יותר משעה, הקבוצה של רודי גארסיה התקשתה לשבור את הקרח. אבל בדקה ה-65 הגיע דניאלה דה רוסי שעשה זאת, וכעבור דקתיים הצטרף אלסנדרו פלורנצי הצעיר, שהיה פה בקיץ ביורו 2013, שסגר עניין עבור האורחים.

לאציו-אודינזה 1:2
גם הקבוצה התכולה של בירת איטליה יכולה לרשום וי ראשון. הרנאנס הברזילאי (13) ואנטוניו קנדרבה בפנדל (16) היכו פעמיים בשלב מוקדם, וזה הספיק ללאציו, למרות שהייתה חצי שעה עם קצת חרדה אחרי שלואיס מוריאל צימק עבור אודינה בדקה ה-60. עבור האורחת, מדובר בהפסד שני תוך 3 ימים אחרי שהובכה בליגה האירופית.

תוצאות נוספות: פארמה-קייבו 0:0; קליארי-אטאלנטה 1:2 (לקליארי: ראג'ה נאינגולן /28, מטיאס קבררה /63; לאטאלנטה: גוליימו סטנדארדו /27); טורינו-ססואלו 0:2 (מטיאו בריגי /40, אנדראה צ'רצ'י /63).