X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מסיבת עיתונאים מיוחדת של קבוצת אקסטרה - ללא נוכחותו של מוטי בן-משה "הראיות מועברות לפרקליטות מחוז תל אביב בבקשה לפתיחת חקירה פלילית נגד נוחי דנקנר, רו"ח יהודה ברלב ואבי ינוס"
▪  ▪  ▪
בן משה. לא הופיע במסיבת העיתונאים [צילום: פלאש 90]

קבוצת אקסטרה של מוטי בן-משה קיימה (יום א', 9.3.14) מסיבת עיתונאים מיוחדת, בהשתתפות היועץ האסטרטגי ליאור חורב, עו"ד רענן קליר ויועץ התקשורת טל רבינא - והשלושה תקפו בחריפות את נוחי דנקנר. בן-משה עצמו לא נכח במסע"ת.
אקסטרה העבירה הבוקר לבית המשפט ראיות על כך שדנקנר ואנשיו הגישו לבית המשפט, לתקשורת בישראל ולרשויות באירופה מסמך מזויף ותצהיר כוזב. ממסמכי התביעה עולה כי מדובר ברדיפה של ממש ורצח אופי כנגד בן-משה.
עו"ד קליר ציין כי "מדובר בעבירות פליליות לכאורה שדינן עד 9 שנות מאסר... הראיות מועברות לפרקליטות מחוז תל אביב בבקשה לפתיחת חקירה פלילית נגד דנקנר, רו"ח יהודה ברלב ואבי ינוס, בחשד לביצוע עבירות של בידוי ראיות והכנת תצהירים כוזבים. דנקנר ואנשיו הגישו מספר תלונות על-ידי מספר גורמים, כל פעם צצו להן תלונות אחרות, וזאת מתוך רצון ליצור מצג-שווא של ריבוי תלונות שהוצגו גם לתקשורת".
עו"ד קליר הוסיף כי "מאחורי ברלב עומד צוות מורחב שפועל בישראל ומחוצה לה על-מנת לתחום בטענות דנקנר. שותף נוסף הוא אבי ינוס, שותף בחברת המודיעין העסקי בלאק קיוב, לו שותף גם דן זורלא ואחרים. לרשויות בגרמניה הוצגו טענות שהעלה דנקנר בבית המשפט בישראל, טענות-שווא כנגד אקסטרה ובן-משה בענייני העלמת מע"מ ומס והונאות כספיות.
"הרשויות בגרמניה הגיעו למסקנה חד-משמעית שאין פה אפילו חשד, ואין צורך לפתוח בחקירה. הטענות של אנשי דנקנר אינן מבוססות. אנחנו מחזיקים בחומר הזה רק ימים אחדים, אך אנשי דנקנר מחזיקים בכך הרבה יותר זמן".
בהמשך פירט עו"ד קליר על אותו תצהיר כוזב לכאורה: "בבקשתו האחרונה לבית המשפט מבסס דנקנר את החשדות המופרכים כאילו בן-משה מעורב בהלבנת הון עלין חתום פטריק דה פלסמייקר. מדובר על תצהיר כוזב ומסמך שמצורף לו מזויף ואינו משויך לבנק meinal שאליו יוחס. בן-משה אינו בעליל ואף אין לו זכויות בחשבון כלשהו בבנק אוסטרי.
"לנוכח הממצאים האלה פונה עו"ד רזניק לפרקליטות תל אביב בבקשה לפתיחת חקירה פלילית נגד דנקנר, ברלב ואבי יניס בחשד לבידוי ראיה ולשימוש ביודעין בראיה בדויה בכוונה להטעות רשות שיפוטית. תלונות נגד האחרונים יוגשו במקביל גם בגרמניה בחשד להאשמות-שווא הונאה וזיוף".
ההודעה על מסיבת העיתונאים, אגב, נשלחה בשמה של קבוצת אקסטרה בלבד, מבלי שקבוצתו של אדוארדו אלשטיין חתומה עליה. "אלשטיין עודכן בנושא", אמר בהקשר זה חורב. רבינא הוסיף: "אלשטיין הוא לא חלק מהסיפור, אולי כי אלשטיין היה שותף שלו בעבר".
היום צפוי נוחי דנקנר להגיש לבית המשפט ממצאים חדשים נוספים שהעלתה החקירה שהוא מבצע כנגד בן-משה בגרמניה, וככל הנראה זה הרקע להודעה המיוחדת שמבקש היום בן-משה להעביר לאמצעי התקשורת. רבינא אמר בתשובה לשאלת "גלובס" כי "אין שום חקירה בגרמניה נגד בן-משה. אנחנו יודעים שדנקנר עומד להגיד את זה היום".
כאשר נשאל אם בן-משה יהיה מוכן להעיד על כך בפוליגרף, ענה רבינא: "הוא נחוש להוכיח חפותו".
  • מחברת בלאק קיוב נמסר בתגובה: "כל פעולותיה של בלאק קיוב נעשות תוך כדי הקפדה יתרה על מילוי הוראות החוק בכל מדינה בה פועלת החברה. כך במקרה של הבדיקה של קבוצת אקסטרה, וכך לגבי כל מחקר אחר בו עוסקת החברה. עובדה זו תוכח בצורה חד-משמעית ומעבר לכל ספק בפני כל רשויות אכיפת החוק והמשפט באשר הן, בארץ ובעולם. איומיו של בן-משה לא ירתיעו אותנו, נמשיך לפעול ללא לאות עבור לקוחותינו".

תאריך:  09/03/2014   |   עודכן:  12/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אקסטרה: נוחי דנקנר ואנשיו בדו ראיות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הדנקנרים משפחת פשע וטומאה! ל"ת
גימי-יהודי מיהודה  |  10/03/14 00:13
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות אי.די.בי. - המשבר
אפרת פרץ
המחזיקים דורשים מהחברה עידכון על כל שינוי צפוי ביחסי החברה עם כל נושה פיננסי, את דוח התזרים החזוי, הזרמות מימון ע"י בעלי השליטה החדשים, פירוט המגעים עם הנושים ופירוט החשיפה הצפויה מהתביעה הנגזרת לגבי חלוקת דיבידנדים מדסק"ש
אפרת פרץ
הפגישה נערכת על-רקע החרפת חוסר האמון בין הצדדים, עם שליחת המכתב של עורכי הדין המייצגים את נציגות האג"ח, שדרשו מהשניים להיפגש עמם במיידי    בן-משה נתפס כמי שמוביל את המהלך, אלשטיין שומר על עמימות
אפרת פרץ
אחד משני בעלי השליטה באי.די.בי הגיע לארץ עם צוות של עשרות אנשים    המטרה העיקרית: אי.די.בי פתוח, שזקוקה להזרמה מיידית של 180 מיליון שקל
איתמר לוין
הנאמנים מטעם בית המשפט מזהירים מפני עיכוב ומדגישים את חשיבות האישור המהיר של העברת השליטה    בן-משה ואלשטיין עשוי להזרים 180 מיליון שקל כהלוואת בעלים לאי.די.בי פיתוח
איתמר לוין
בעל השליטה הקודם טוען שאורנשטיין שגה כאשר החליט על דעת עצמו לאשר את המכירה לאלשטיין ובן-משה במקום להעביר לנושים את דוח הבדיקה כדי שיוכלו להחליט האם הם תומכים בשניים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il