X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מדובר בעסקת AS IS במסגרתה הפקידו הרוכשים מסינגפור מקדמה של כ-70 מיליון שקל בידי גרנית הכרמל במועד השלמת העסקה ולאחר שתתקבל מלוא התמורה, צפויה גרנית הכרמל מקבוצת עזריאלי לרשום רווח אחרי מס של כ-50 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
אביזרי צביעה של טמבור [צילום: מאש]

חברת גרנית הכרמל מקבוצת עזריאלי הודיעה (יום ב', 26.5.14) כי היא מוכרת את טמבור לקבוצת Kusto מסינגפור תמורת כ-500 מיליון שקל. מדובר בעסקת AS IS במסגרתה הפקידו הרוכשים מקדמה של כ-70 מיליון שקל בידי גרנית הכרמל.
לפי תנאי העסקה, במועד השלמת העסקה ולאחר שתתקבל מלוא התמורה, הרווח של קבוצת עזריאלי צפוי להסתכם בכ-50 מיליון שקל בניכוי המס, בעוד גרנית הכרמל צפויה לרשום רווח אחרי מס של כ-60 מיליון שקל.
את העסקה הובילו מטעמה של קבוצת עזריאלי יו"ר גרנית וממלא-מקום יו"ר קבוצת עזריאלי, מנחם עינן; מנכ"ל גרנית הכרמל, יוסי זינגר; ומנכ"ל קבוצת עזריאלי, יובל ברונשטיין; עורכי הדין דיוויד שפירא ואלירן פורמן ממשרד יגאל ארנון ושות' ייצגו את קבוצת עזריאלי. העסקה לוותה על-ידי בנק ההשקעות ברקליס.
קבוצת קוסטו הבינלאומית היא קבוצת אחזקות תעשייתיות בבעלות פרטית המנהלת פעילויות מגוונות, בין היתר בתחומי הבנייה, הנדל"ן ותעשיית חומרי הבנייה והאנרגיה. הקבוצה, שבסיסה בסינגפור, פעילה בצפון אמריקה, במזרח אירופה ובדרום מזרח אסיה, עם מחזור עסקים גלובלי המגיע ל-1.4 מיליארד דולר בשנה.
ההשקעה של קוסטו בטמבור נעשית במסגרת מימוש האסטרטגיה של הקבוצה להגביר את פעילותה בתעשיה המסורתית וליצור סינרגיה עם עסקי הבנייה וחומרי הבנייה של הקבוצה במזרח אסיה ובמזרח הרחוק.
דניאל קיונין, מנהל הפיתוח העסקי של קוסטו והאחראי על פעילות הקבוצה בצפון אמריקה, ציין כי קוסטו אינה משקיע פיננסי. "אנחנו מאמינים בהשקעות בנות-קיימא לטווח ארוך. טמבור היא המובילה בתחומה בישראל, ובחרנו בה כדי להפוך אותה, יחד עם עובדיה, לחברה ישראלית מובילה בתעשיית חומרי הבנייה העולמית. זוהי השקעה ראשונה שלנו בישראל".
מנחם עינן מסר הערב כי "עסקת מכירת טמבור היא מימוש של אסטרטגית הקבוצה להתמקד בפעילות הליבה בתחום הנדל"ן המניב ולמכור עסקים אשר אינם קשורים לתחומים אלה".
עוד הוסיף עינן כי "הקבוצה הרוכשת היא קבוצת אחזקות תעשייתית בינלאומית חזקה, אשר עסקיה של טמבור הם סינרגטיים לעסקיה. הקבוצה הרוכשת מתכננת להשקיע ולהרחיב את פעילותה של טמבור בישראל ובעולם. אני משוכנע כי העסקה הזו מצוינת עבור טמבור ועובדיה, ותחת הנהגת קבוצת Kusto טמבור תעלה ותצליח".

פורסם במקור: אתר גלובס
תאריך:  26/05/2014   |   עודכן:  26/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טמבור תימכר ל-Kusto תמורת כ-500 מלש"ח
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
למי שייכת הקרקע
הציונות של נתניהו  |  27/05/14 05:20
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
במסגרת הסיכום עם פרקליטיו יגיע מארה"ב למסור עדות במח"ש    בתמורה יהפוך לעד מדינה    הפרקליטות תבקש להטיל עליו עונש של עד שנת מאסר
איתמר לוין
"יש חוסר אחידות כפולה והכבדה וסרבול על הערכאה הדיונית ועל ערכאת הערעור"    השופט נויטל: הוסיפו לשופטים עבודה שלא לצורך; מציע להמיר את התיקון ברשימת שיקולים שיעמדו לנגד עיני השופט
מיטשל א' לוין
הצאר האחרון של רוסיה היה חלש אמנם, אך הוציא לא מעט כסף על פרסומים אנטישמיים
יצחק דנון
יקב כרמל הגישה ערעור על החלטת רשם סימני המסחר הדוחה את התנגדותה לבקשת יקבי בנימינה לרישום סימן מסחר הכולל את המילה SELECTED
איתמר לוין
שהם: יש צורך במבנה מלאכותי כדי להביא בחשבון שיקולים אנושיים    ביקורת גם של עורכי דין בכירים על הבניית שיקול הדעת בענישה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il