X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הדירה במגדל משה אביב בר"ג - בבעלות חברת שטרית מדיה גרופ של רותי שטרית שוויה של הדירה באילת - 900 אלף שקל
▪  ▪  ▪
שטרית. ויתרתי על הפנסיה [צילום: פלאש 90]

ח"כ מאיר שטרית נכנע ללחץ הציבורי ומציג לציבור את הצהרת ההון שלו: לאחר שסירב לפרסם הצהרת הון כפי שעשו ארבעת המועמדים לנשיאות, הסכים היום (ב') המועמד לנשיאות ח"כ מאיר שטרית (התנועה) להתייחס להון שברשותו.
בפתח ישיבת סיעת התנועה היום בכנסת הצהיר שטרית כי ברשותו חמש דירות שרכש יחד עם רעייתו רותי. שטרית אמר שבנוסף לווילה שבה הוא מתגורר ביבנה, בבעלותו גם דירה במגדל משה אביב בר"ג, שגודלה 96 מ"ר ומצויה בבעלות שטרית מדיה גרופ. לדברי שטרית הדירה נרכשה על ידי רעייתו רותי בשנת 2007, בעת שכיהן כשר הפנים, תמורת 540 אלף דולר. שווי הדירה כיום נאמד ב-2.5 מיליון שקל.
הבית ביבנה שבו גר שטרית נקנה בשנת 1987, והוא נבנה במסגרת תוכנית "בנה ביתך" בעלות של 1.2 מיליון שקל. על פי הערכותו של שטרית, שווי הדירה עומד היום על כ-2-3 מיליון שקל. בנוסף מחזיק שטרית בדירה באילת, שלדבריו נרכשה בשנת 1996 בסכום של 140 אלף שקל והיום שווה כ-900 אלף שקל.
דירה נוספת בבעלותו של שטרית נמצאת באשקלון, שנרכשה בסכום של 400 אלף שקל וזהו גם שוויה כיום. עוד דירה מחזיקים בני הזוג שטרית באשדוד שנרכשה ב-2013. "רכשנו דירה זו עבור אמא של רותי שגרה בדימונה ורצתה לעבור לגור ליד בנותיה. היא נפטרה לצערי לפני חודשיים", סיפר שטרית. עלות הדירה נאמדת ב-1.05 מיליון שקל.
שטרית חשף גם את תלוש המשכורת שלו על פיו משתכר המועמד לנשיאות כ-39 אלף שקל ברוטו בחודש, ובנטו כ-20 אלף. בנוסף מקבל ח"כ שטרית קיצבת השלמה למשכורת של שר שמסתכמת ב-3,000 שקל ברוטו.
שטרית הבהיר כי אינו מקבל שום תשלום פנסיה. "בפרישתי מעיריית יבנה היו לי זכויות פנסיה של עשרות אלפי שקלים בחודש וויתרתי עליהם. גם בפרישתי כגזבר הסוכנות הייתי זכאי לפנסיה גדולה וויתרתי עליה. חלק מהכסף שקיבלתי כפיצויי פרישה שימש לטיפול תרופתי לבתי ז"ל שנפטרה", סיפר.
"על שם אשתי רשומה חברת יחסי הציבור, איני מעורה בחברה, במשך עשרות שנים אני מוסר הצהרת הון לרשויות", המשיך שטרית והוסיף כי הוא אינו מעורב בניהול והשקעותיה של החברה. הוא הבהיר כי הוא מגיש מדי שנה דוח לרשויות על שמו וכן דוחות למס הכנסה כחוק.
"במשך כל שנות עשייתי הציבורית אני מדווח על הכנסותיי כחוק. הצלחתה של אשתי סייעה לי להקדיש את זמני לפעילות הציבורית באופן נטול לחצים והשפעות חיצוניות. אני מבין ומקבל את העניין הציבורי והחלטתי לחשוף את הוני ורשימת נכסיי", אמר. "לסיום מספר מילים מהלב - מאז עליתי לארץ ממרוקו במעברה, כל מה שעשיתי עם רעייתי רותי נעשה בעשר אצבעות ובעבודה קשה. בארבעים שנות פעילותי הדברים מדברים בעד עצמם, אני נקי וללא רבב", סיכם את דבריו.
מחר ייבחר הנשיא העשירי של מדינת ישראל
בתום כמה חודשים סוערים במיוחד וקמפיינים עתירי השמצות צפוי להגיע מחר המרוץ לתפקיד נשיא המדינה לסיומו. בשעה 11:00 יתכנסו 120 חברי הכנסת במליאה כדי לבחור בהצבעה חשאית את נשיאה העשירי של ישראל. אם בספירת הקולות שתערך בתום סבב ההצבעה הראשון לא יזכה אף אחד מהמועמדים ב-60 קולות, יחל כעבור 20 דקות הסיבוב השני. על פי הערכות, עד לשעה 16:00 יסיימו שני סבבי ההצבעה ובשעות אחר הצהריים המוקדמות יהיה אפשר להכריז על הנשיא הבא.
במהלך 24 השעות האחרונות שלפני הצבעה המשיכו חמשת המועמדים שנותרו לאחר פרישת בן אליעזר במלאכת קישוש הקולות. לאחר שמפלגת העבודה החליטה לאפשר לחברי הסיעה חופש הצבעה ולא לתמוך במועמד סיעתי מוסכם, הפעילו המועמדים את מירב הלחצים על חברי הסיעה. חברי הכנסת סתיו שפיר ומשה מזרחי הודיעו על תמיכה בדליה דורנר, ואילו חברי הכנסת מיקי רוזנטל ושלי יחימוביץ' הצהירו על תמיכתו בריבלין. שאר קולות חברי המפלגה צפויים להתפצל בין שטרית, ריבלין ודורנר.
מועצת חכמי התורה של ש"ס העניקו היום חופש הצבעה בסיבוב הראשון לחברי הסיעה.
המועמד לנשיאות הפרופ' דן שכטמן כינס היום בצהריים מסיבת עיתונאים בכנסת שבה הצהיר כי יקים מפלגה אם לא ייבחר לשמש כאזרח מספר אחת. לדבריו, אם לא ייבחר לנשיאות ישקול להצטרף לפוליטיקה ולהקים מפלגה. שכטמן אמר כי הוא אינו פוסל חבירה למפלגתו העתידית של השר לשעבר משה כחלון.
שכטמן סיפר כי נפגש עם כחלון וכי הרעיון לחבירה משותפת בבחירות הקרובות "לא נפסל על הסף". הוא הוסיף כי אם יקים מפלגה עצמאית, היא תהיה מפלגת מרכז פוליטית. "אני לא פוסל את האפשרות הזאת, זה בהחלט יכול לקרות וזה עלה גם בעבר". עד כה לא הצהיר איש מבין חברי הכנסת על תמיכתו בזוכה פרס הנובל. שכטמן הסביר שהחליט לכנס את מסיבת העיתונאים בניסיון נוסף להשפיע על חברי הכנסת. "הח"כים מאזינים לציבור. הציבור אוהד את מועמדותי ואתם הגשר ביני לבין הציבור", אמר.

תאריך:  09/06/2014   |   עודכן:  09/06/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ח"כ שטרית חושף: בבעלותי חמש דירות
תגובות  [ 20 ] מוצגות  [ 20 ]  כתוב תגובה 
1
כמה יש לו בכספת הוא לא אומר?
מנהל הסניף  |  9/06/14 15:34
2
עכשיו אני מבין את מצוקת הדיור
אאא111  |  9/06/14 15:55
3
מסכנים. היא יש לה רק 3 דירות.
חמודי  |  9/06/14 16:00
4
מסכנים. היא יש לה רק 3 דירות.
חמודי  |  9/06/14 16:00
5
כל מהדורת חדשות ערך ניכסי
urixo  |  9/06/14 16:16
6
זה מה שניקרא F.P.I = פרענק
פערך אינטליגנט  |  9/06/14 16:36
7
מצוקת דיור קשה להחליט איפה לגו
מדמוני אסף  |  9/06/14 16:59
8
איך העזת הוי שיטרית !!!
חזק הנביא  |  9/06/14 17:30
9
מה בעניין נכסים שאינם דירות
אזרח  |  9/06/14 17:31
 
- ומה עם נכסים נזילים כמו"כסף
ני"ע/בעלות בחברות  |  9/06/14 17:52
10
מה בעניין נכסים שאינם דירות
אזרח  |  9/06/14 17:31
11
אלה מצליחנים==================
יוד יוד  |  9/06/14 17:44
12
איך עזרת לאשתך לעשות את הכסף?? ל"ת
ברק ברקוביץ  |  9/06/14 17:55
13
לביומטרי שלי חמש דירות חמש דיר
שוטה שביבנה  |  9/06/14 19:56
14
לביומטרי שלי חמש דירות חמש דיר
שוטה שביבנה  |  9/06/14 19:56
15
הביאור למצוקת הדיור מתחיל לצוף
אאא  |  9/06/14 20:13
16
פרס כידוע לי עם ישראל דורש
האח  |  9/06/14 20:53
17
מסכן ביבי רק וילה בקיסריה
אבירי  |  9/06/14 23:13
18
והחלטתי לחשוף את הוני ורשימת..
גם אולמרט זוכה...  |  10/06/14 02:00
19
דלפון
שטרית  |  11/06/14 16:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות נשיא המדינה
עו"ד נתי רון
אני עו"ד כמעט 32 שנים בירושלים. חכמינו אמרו כי "אדם ניכר בכוסו בכיסו ובכעסו". אני "זכיתי" "ליהנות" מהמזג השיפוטי של השופטת דורנר שנים רבות
עמי דור-און
אילו חשב פואד היטב לפני שהשתמש בביטוי הצבאי הזה, שמשמעותו המקורית "הריגה ממוקדת" של מחבל, הוא היה חייב להגיע למסקנה כי האחריות על הסיכול הממוקד של המתמודד על הנשיאות מוטלת אך ורק על כתפיו הוא
עמי בן דוד
לאחרונה נשמעות ונקראות דעות התומכות בביטול מוסד הנשיאות, וביתר שאת, מאת הפועלים במערכה הפוליטית, חברי כנסת וממשלה - בראשם ראש הממשלה    על דעות אלה ואחרות נתלים גם מזדמנים לכל עת (ורצון) ש"מפציצים" את הקורא באמרות נטולות השכלה בכלל, במקרה הטוב, או כאלה הטומנות בחובן אג'נדה מסוכנת – במקרה הרע
אבנר אביב
סיפור אהבה קומי בין מחסל מאפיה אשר מתאהב במחסלת אחרת של המאפיה, אולם סיפור אהבתם המפוקפק נתקל בקושי לא צפוי כאשר שניהם מקבלים משימה בלתי אפשרית - לחסל זה את זה. מתוך הסרט: הכבוד של פריצי.
עו"ד חיים שטנגר
אין אני תמים ואיני חושב שנחזור לימי הצניעות של הצריף של דוד בן-גוריון ז"ל, בשדה בוקר או לימי הצניעות שגילם הנשיא, יצחק בן צבי ז"ל. עם זאת קיים סף שאין לעבור אותו, גם אם אין החוק אוסר זאת, ברורות ומפורשות
רשימות נוספות
ריבלין ודורנר פירסמו הצהרות הון, שטרית סירב  /  לילך ויסמן
לבני: להגביר השקיפות בבחירת הנשיא  /  איתמר לוין
הבחירות לנשיאות יתקיימו ביום שלישי  /  איציק וולף
בין שני משכנים   /  איתמר לוין
נשיאים ורוח   /  אברהם פכטר
די! נדרש פסק זמן!  /  עמוס אריכא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il