X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ישועה מנסה למכור את וואלה!

מגעים עם רשת ועם ישראל היום

לפני כמה חודשים התנהל מו"מ עם רשת, אך הפערים בין הצדדים היו גדולים והשיחות הופסקו לאחרונה נפגשו אנשי וואלה! גם עם נציגים מקבוצת RGE איש העסקים אלי עזור הגיש הצעה ממשית לרכישה, אך היא הייתה רחוקה דרמטית מהסכום שקבוצת בזק דורשת
▪  ▪  ▪
ישועה. מגעים גם עם ישראל היום [צילום: יח"צ]

הניסיונות למכור את אתר וואלה! עוברים לשטח: ל"גלובס" נודע כי בתקופה האחרונה נפגש מנכ"ל האתר, אילן ישועה, עם גופים בתחום המדיה בניסיון למצוא קונה לאתר. עוד נודע כי בימים האחרונים התחדשו השיחות בנושא עם רשת. זאת, לאחר שבין הצדדים התנהל לפני כמה חודשים משא-ומתן, אבל הפערים בין מה שקבוצת בזק הייתה מעוניינת לקבל תמורת וואלה! לבין מה שברשת סברו שראוי לשלם היו עצומים, והשיחות הופסקו.
במאי האחרון דיווחה בזק לבורסה על כוונתה למכור את אתר וואלה!: "בזק מעוניינת להתמקד בפעילויות הליבה העתידית של הקבוצה ולהפעיל יחידת חדשנות", נכתב בדיווח. שלא לייחוס דיווחו גורמים בשוק כי המחיר שדרשה קבוצת בזק עבור וואלה! עמד בתחילת הדרך על כ-180 מיליון שקל, אך במהלך הזמן הוא הלך וירד.
כדי לקדם את המכירה שכרה בזק את בנק ההשקעות וליו בייס (Value Base) שאמור היה לפתוח חדר מידע לרוכשים פוטנציאליים. עם זאת, נראה כי צורת מכירה כזאת מתאימה יותר לגופים כמו קרנות השקעה שלא מראים בשלב הזה התעניינות רבה, ולכן החל ישועה בשבועות האחרונים לקדם את עניין המכירה.
רשת היא לא גוף המדיה היחיד שמולו נעשו ניסיונות. ל"גלובס" נודע כי פגישות נערכו גם עם קבוצת ישראל היום, אולם הן לא הבשילו לכדי הצעה מסודרת.
עוד נודע כי לאחרונה נפגשו אנשי וואלה! עם נציגים מקבוצת RGE, ביניהם ערן טיפנבורן, המכהן כעורך הראשי של ערוץ הכנסת שבבעלות הקבוצה ושלפני כן כיהן כסמנכ"ל הדיגיטל שלה. RGE נמצאת בבעלות אביב גלעדי, לן בלוונטניק ומשפחת רקנאטי, ומחזיקה, בין היתר, בערוץ עשר, ערוצי ספורט 5 וערוץ הילדים.
פגישות נעשו גם עם איש העסקים אלי עזור שבבעלותו מספר אמצעי מדיה, ביניהם העיתון מעריב, קבוצת "ג'רוזלם פוסט", צ'רלטון, רדיו ללא הפסקה, רדיו צפון, חברת השילוט מרקעים ועוד. שלא לייחוס טוענים בכירים בשוק המדיה כי עזור הוא היחיד שנתן הצעה ממשית לרכישה, אך היא רחוקה באופן דרמטי מהסכום שקבוצת בזק דורשת.

תאריך:  24/10/2018   |   עודכן:  24/10/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמי דור-און
המערכת מיועדת להגנה אקטיבית אווירית רב-משימתית של טילי ים-אוויר וקרקע-אוויר להגנה מפני מטוסים, מסוקים, כטב"ם, טילים נגד ספינות, טילי שיוט ועוד
איתמר לוין
מבקשת מבג"ץ לאמץ את העונש שהציעה בפרשת המסרונים ואשר נפסל בידי בית הדין המשמעתי בראשות גרוניס - השעיה לשנה והרחקה לשנתיים מעיסוק בתחום הפלילי
איתמר לוין
מישל אסרף טוען שהיזמים נצח ארביב וניקולס טרטור ועורך דינם כפיר בובליל הוציאו ממנו שלא כדין 300,000 אירו ולא העבירו לרשותו מניות בפרויקט בפינת הירקון-גאולה
איתמר לוין
אנשי ביטחון גילו מבעוד מועד את המטענים שנשלחו למשרדו של אובמה בוושינגטון ולביתם של ביל והילרי קלינטון בניו-יורק
יצחק דנון
ברימאג דיגיטל אייג' תובעת 4.7 מיליון שקל בטענה לאי תשלום מלא תמורת מוצרי החשמל שסיפקה בעשור האחרון לרשת בתי הכלבו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il