X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בירה ב-10 שקלים בברים לא-כשרים, פעילויות חינם בסינמטק ובבריכות הן חלק מההטבות שמציע ראש העירייה בעיקר לתושבי צפון ת"א ומרכזה ש"ס עתרה: דווקא לשכונות בדרום העיר שבהן אחוז הצבעה נמוך ומצביעי ימין אין הטבות
▪  ▪  ▪
חולדאי. שוחד בחירות אסור? [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

+ עתירת ש"ס: טיב טעם עוברת על חוק מימון מפלגות
מפלגת ש"ס וח"כ משה ארבל הגישו (יום ב', 16.9.19) עתירה דחופה לוועדת הבחירות המרכזית כנגד רון חולדאי ועיריית תל אביב יפו, בטענה לשימוש במשאבי העירייה לצורך מתן שוחד בחירות למצביעי השמאל.
בעתירה ליו"ר וועדת הבחירות המרכזית, השופט חנן מלצר, נטען כי קמפיין העירייה והעומד בראשה מציע מתנות והטבות לתושבי תל אביב שיתעדו את עצמם בקלפי. מדובר בקמפיין הקורא לתושבי העיר לצאת ולהצביע במקום להלין על היעדר תחבורה ציבורית בשבת וכדומה. נאמר בו כי כל מי שמחזיק כרטיס תושב ויתעד את עצמו ב"סלפי" בקלפי יזכה לכניסה חינם לבריכות שחייה בצפון העיר בלבד, וזאת למרות העובדה שבצפון העיר ישנם אחוזי הצבעה גבוהים, בניגוד ליפו וכן לשכונות דרום העיר, שם מצביעים יותר למפלגות הימין. בנוסף, מציעה העירייה שלל הטבות נוספות שאינן מתאימות לקהל שומר מצוות - בירה ב-10 שקלים בבארים שאינם כשרים (למעט אחד), בשחייה מעורבת, וכן בכניסה לסינמטק ולמוזאונים.
בעתירה, שהוגשה באמצעות עו״ד ישראל באך, דורשת ש"ס להסיר את הסרטון והפרסומים ולאסור מתן ההטבה למצביעים אשר מהווה לטענתה שוחד בחירות האסור על-פי חוק.
ש"ס אומרת כי מטרת הקמפיין נועדה לעודד הצבעה למפלגות שחרתו על דגלן חילול שבת והחלנה של המרחב הציבורי, ויוכיחו הדברים שכתב חולדאי, המזוהה עם דרכה הרעיונית של מפלגת העבודה, לתושבי עירו: "אני שומע אתכם כל הזמן מתלוננים. על פערים חברתיים, על ביטחון, על חוסר צדק, על תחבורה ציבורית גרועה ועל העדרה בסופי-שבוע. עכשיו יש לכולנו הזדמנות להשפיע".
"נדמה כי המשיבים בלהטם הפוליטי איבדו כל רסן חוקי, שכחו את תפקידם כרשות מקומית, ופועלים כאחרון הפעילים הפוליטיים והכל תוך עבירה ורמיסה גסה של החוק האוסר על כל השפעה ולו מזערית על הבוחר תוך שימוש בזוי במשאביה הציבוריים של הרשות דבר האסור לכשעצמו בחוק", נכתב בעתירה.
מש"ס נמסר: "ברור לכל מי הוא קהל היעד לו מוצע שוחד הבחירות בניגוד לחוק. כל בר-דעת אשר מסתכל על מפת ההטבות של העירייה יכול למצוא אותם ממוקמים בצפון העיר וטיפה במרכזה. אחוזי ההצבעה למפלגות השמאל ולמפלגה אליה משתייך ראש העיר, גבוהים מאוד בצפון העיר. לפיכך ברור לכל בר דעת למה התכוון ראש העיר במתן ההטבות הללו, שאינן חוקיות. תנועת ש"ס תמשיך להלחם בכל המנסים לגנוב את הבחירות בדרכים לא חוקיות".

תאריך:  16/09/2019   |   עודכן:  16/09/2019
עתירת ש"ס: טיב טעם עוברת על חוק מימון מפלגות

ח"כ משה ארבל ומפלגת ש"ס עתרו כנגד הקמפיין הפרסומי של רשת טיב טעם. הקמפיין קורא להציל את סניף רמת החייל בתל אביב מפני הסגירה שלו, למרות שעל הסגירה החליט רון חולדאי ולא חוק המרכולים. בעתירה נכתב כי עלות הקמפיין הדיגיטלי היא 800 אלף שקל, באופן העולה על הסכום הקבוע בחוק מימון מפלגות ומצריך רישום אצל מבקר המדינה של עיסוק פוליטי. כמו-כן נטען כי טיב טעם מקימה בקמפיין מאגר מידע בלתי רשום בניגוד לחוק הגנת הפרטיות, פעולה המהווה עבירה פלילית. יו"ר ועדת הבחירות המרכזית הורה לטיב טעם להשיב לעתירה.


+הולכים לבחירות (סיבוב ב'):
הקלפיות נפתחו בשעה 7:00
23:54 16/09/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

6,394,030 בעלי זכות בחירה יוכלו להצביע באחת מ-10,788 הקלפיות  ▪  ברוב היישובים ייפתחו הקלפיות בשעה 7:00 ויינעלו בשעה 22:00  ▪  הנעלם הגדול הוא אחוז ההצבעה במוקדי התמיכה המובהקים של המפלגות

ההצבעות כבר החלו בצה"ל [צילום: נתי שוחט, פלאש 90]
+בני גנץ הגיע לתפילה בכותל המערבי
23:07 16/09/19  |  איציק וולף

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, הגיע לכותל המערבי לתפילה ערב יום הבחירות. גנץ אמר מוקדם יותר בכינוס במושב כפר אחים כי יתפלל בכותל המערבי את התפילה לשלום המדינה הנאמרת בבתי הכנסת אחרי קריאת התורה בשבתות. "ברך את מדינת ישראל ראשית צמיחת גאולתנו. מדינת ישראל לפני הכל", אמר.

+מחר בקלפיות: פתקים של 29 מפלגות
22:58 16/09/19  |  איציק וולף

מפלגת כל ישראל אחים לשוויון חברתי הודיעה כי לא תרוץ בבחירות לכנסת ה-22 המתקיימות מחר. בשל כך, מספר הרשימות הסופי בבחירות עומד על 29.

+ח"כ אשר: להיזהר מחר מפרובוקציות של ליברמן
22:55 16/09/19  |  איציק וולף

חבר הכנסת יעקב אשר מיהדות התורה הזהיר הערב את פעילי מפלגת דגל התורה באלעד להיזהר מפרובוקציות שעלולה לעורר מפלגת ישראל ביתנו. "חשוב להיזהר מהפרובוקציות של ליברמן, הוא עלול מחר לשלוח צלמים ואנשים לקלפיות באזורים חרדים כדי לתפוס כותרות ולעשות רעש בתקשורת", אמר.

+דרעי: הצלתי את רון חולדאי וחבריו מחקירת משטרה
21:20 16/09/19  |  איציק וולף

יו״ר ש״ס, השר אריה דרעי, התייחס לעתירת מפלגתו נגד ההטבות שהציעה עיריית תל אביב-יפו למי שיוכיחו כי הצביעו בבחירות ואמר כי רון חולדאי וחבריו צריכים לשלוח לו פרחים הביתה על שהציל אותם והגיש את העתירה. "אם לא הייתי מגיש את העתירה - מחר הייתה נפתחת חקירת משטרה. אני לא רק נשמע מודאג, אני מודאג באמת מההסתה הנוראית. הם רוצים להרוס פה הכל, את המסורת והסליחות״, אמר.

+כינוס כחול-לבן בכפר אחים - בניגוד לחוק
20:53 16/09/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית קבע כי כינוס חתימת קמפיין הבחירות שתכננה כחול-לבן במושב כפר אחים מנוגד לחוק הבחירות  ▪  ההחלטה פורסמה בזמן שתוכנן לנאומו של גנץ

גנץ. אקורד סיום צורם [צילום: דוברות כחול לבן]
+פרסומי עידוד ההצבעה בת"א: שוחד בחירות
20:36 16/09/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ממלא-מקום יו"ר ועדת הבחירות המרכזית קבע כי על עיריית תל אביב-יפו להסיר את כל הפרסומים המציעים טובות הנאה למי שיממשו את זכות הבחירה מחר  ▪  "אין מחלוקת על כך שההטבות המדוברות - שנדמה כי ערך חלקן הוא עשרות שקלים לכל הפחות - יכולות לעלות לכדי שוחד, לא עידוד ההצבעה אסור אלא מתן טובת ההנאה שבצידו"

ראש עיריית ת"א, רון חולדאי. עידוד אסור [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+ערב הבחירות: נתניהו הטמין פתק בכותל המערבי
20:26 16/09/19  |  איציק וולף

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הגיע בשעות הערב (יום ב', 16.9.19) לרחבת הכותל המערבי. נתניהו הגיע עם רכבו עד לכניסה לרחבת התפילה בכותל והטמין פתק בין אבני הכותל.

+ש"ס תסיר סרטונים של פעילות משרדי דרעי
20:07 16/09/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

השופט ניל הנדל קבע כי פרסום הסרטונים במסגרת תעמולת הבחירות של מפלגת ש"ס הוא בבחינת תעמולת בחירות הנעשית תוך שימוש בכספי ציבור, ויש להורות על הסרתם מדף הפייסבוק של המשיבה

דרעי. שימוש אסור במשרדים [צילום: נועם ריבקין פנטון/פלאש 90]
+עיריית ת"א מתקפלת: ההטבות יינתנו גם למי שלא יצביע
18:04 16/09/19  |  עידן יוסף

תגובת עיריית תל אביב: "ההטבות שהוצעו אמורות היו להינתן ללא קשר לעמדה פוליטית כזו או אחרת, ובצורה שוויונית וממלכתית. לנוכח עמדתו של היועץ המשפטי לממשלה, נאפשר לתושבי העיר ליהנות מההטבות גם ללא הצבעה בפועל". במקביל, התייחסה מנכ"ל ועדת הבחירות המרכזית אורלי עדס להזמנות של עיריות למצביעים להיכנס חינם למתקנים: "יש בזה טעם לפגם".

+גנץ: "נתניהו מחק את העמימות לצרכים פוליטיים"
17:55 16/09/19  |  עידן יוסף

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ בתגובה לפרסום שנתניהו שלח את ראש המל"ל לשופט מלצר כדי לדבר איתו על דחיית הבחירות: "נתניהו מחק את העמימות לצרכים פוליטיים. עכשיו הוא איבד את זה ורצה לגרור אותנו למלחמה כדי לדחות את הבחירות. תסריט שמתאים לבית הקלפים ולא למדינת ישראל".

+ש"ס: השמאל מנסה לגנוב את הבחירות באמצעים פסולים
17:09 16/09/19  |  עידן יוסף

ממפלגת שס נמסר בתגובה לעמדת היועמ"ש לממשלה: ״מאמצי השמאל לגנוב את הבחירות באמצעים פסולים לא פוסקים. עתירה זו שהוגשה תעצור מעט את הסכר אבל ישנם עוד ארגונים רבים, שמשקיעים מאות אלפי שקלים, להטיית הבחירות שמאלה כדוגמת טיב טעם, גם נגדם עתרנו. הציבור שרוצה יהדות ורוצה מסורת חייב לצאת בהמוניו ולהצביע מחר רק לש"ס״.

+במחנה הדמוקרטי דורשים את פיטורי ראש המל"ל
17:07 16/09/19  |  עידן יוסף

בתגובה לפרסום בהארץ על ראש המל"ל ודחיית הבחירות, קורא ניצן הורוביץ (המחנה הדמוקרטי) לפיטוריו של מאיר בן שבת: "נתניהו במצבו הנוכחי הוא אדם מסוכן. ראש המל״ל שפועל מטעמו נפגש עם יו״ר ועדת הבחירות מלצר ועדכן אותו על מבצע צבאי בזמן הבחירות, כאשר אפילו לא התכנס קבינט בעניין. זו שערורייה לאומית. בפעם שעברה ראש המל״ל נשלח על ידי נתניהו לרב דרוקמן כדי שישכנע את בנט לא לפרוש מהממשלה. ראש המל״ל איננו השליח הפוליטי של נתניהו. תפקודו הוא בזיוני, והוא צריך לפנות את מקומו".

+"הבטחות העיריות - שוחד בחירות"
16:51 16/09/19  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

מנדלבליט סבור שיש לאסור על עיריות תל אביב, ראשון לציון ושהם להבטיח הטבות למי שיצטלמו לאחר שהצביעו בבחירות לכנסת  ▪  תנועת דרכנו מעודדת הצבעה בצורה דומה

ההבטחות של חולדאי
+בן-גביר: "רואה עצמי כשר המשפטים"
16:18 16/09/19  |  עידן יוסף

איתמר בן-גביר לאתר כיפה: "הפעם המשחק השתנה. מה שאומרים הפעם זו 'קואליציית כתב אישום'. אני לא מאחל את זה חלילה לראש הממשלה. אבל על פניו יוגש כתב אישום נגד ראש הממשלה. במצב כזה, גנץ לא יישב איתו, עמיר פרץ לא יישב איתו, ואז זה או ממשלה עם עוצמה יהודית, או שלא תהיה לו ממשלה בכלל. במקרה כזה, ותקרא את השפתיים שלי לא רק שנתניהו יבוא לדבר איתי, אלא גם יציע לי תפקיד שר. אני גם רואה את עצמי כשר המשפטים. אבוא לנתניהו בדרישות אידיאולוגיות. אפילו נושא כמו שכר הלימוד אקדם. אבוא לנתניהו ואגיד לו שאני מייצג ציבור שכורע תחת הנטל ששולח את הילדים שלו לאולפנות ולישיבות וצריך לשלם כל כך הרבה כסף, משהו ששום ציבור במדינת ישראל לא עושה את זה. אני לא הולך להפיל את נתניהו אלא להציב דרישות. אני לא אהיה ילד כאפות".

+גנץ מתנצל על קמפיין החוצות האנטי חרדי
16:11 16/09/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+רבנים מתלמידי הרב טאו הודיעו על תמיכה בימינה
15:49 16/09/19  |  עידן יוסף

שלושה רבנים תומכי רשימת נעם שפרשה ומתלמידי הרב צבי טאו, העבירו את תמיכתם למפלגת ימינה ונוספו לעשרות רבנים אחרים הקוראים להצביע למפלגה. הרבנים הם שלמה אבינר, יהושע צוקרמן וחיים גנץ. מנגד, הרב דוב ליאור תומך ברשימת עוצמה יהודית וסבור שתעבור את אחוז החסימה, אך דעתו היא דעת מיעוט, ולא הצטרפו אליה רבנים בולטים. ביטאון כפר חב"ד הביע בסוף השבוע תמיכה בעוצמה יהודית ובמטרותיה, אך קרא שלא להצביע עבורה בשל החשש הסביר שלא תעבור את אחוז החסימה.

+בכל זאת הליכוד, מחל, נתניהו
15:33 16/09/19  |  יוסי אחימאיר   |   לרשימה המלאה

אני בעד ביקורת ויש מה לבקר. אבל אני רואה לא רק ביקורת אלא בעיקר איבה יוקדת, חסרת כל פרופורציה, ואת הבוץ והרפש שמטילים על נתניהו בתקשורת, את המתקפות הגסות, עד כדי ניבולי פה גסים מצד אנשים כמו אהוד ברק, יאיר לפיד ועמיר פרץ, ושואל: האם זו דמוקרטיה או אנרכיה?

נתניהו. הכוס כמעט מלאה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+סגר על השטחים יוטל מהלילה
15:29 16/09/19  |  עידן יוסף

דובר צה"ל מוסר כי בהתאם להערכת המצב הביטחונית ולהנחיית הדרג המדיני, יוטל סגר כללי על אזור יהודה ושומרון וייסגרו המעברים ברצועת עזה מהלילה בחצות עד למחרת בחצות, כפוף להערכת המצב ובהתאם לשעות הפתיחה בשגרה. במהלך הסגר יתאפשר מעבר במקרים הומניטריים, רפואיים וחריגים בלבד, וזאת בכפוף לאישור מתאם פעולות הממשלה בשטחים.

+יעלון על הודעת גנץ: "לא מחלקים את עור הדוב לפני שצדים אותו"
14:41 16/09/19  |  מירב ארד

ח"כ משה יעלון הגיב בראיון לגלי צה"ל להכרזת גנץ כי יקבל את תפקיד שר החינוך: "לא מחלקים את עור הדוב לפני שצדים אותו, אבל זה התפקיד שרציתי עוד בכניסתי לפוליטיקה ב-2009".

+השר שטייניץ: "רה"מ שומע תמיד את דעת ראשי מערכת הביטחון"
14:27 16/09/19  |  מירב ארד

השר יובל שטייניץ בראיון לגלי צה"ל: "רה"מ שומע תמיד את דעת כל ראשי מערכת הביטחון".

+מכר נשמתו לגזענות
14:21 16/09/19  |  ציפי לידר   |   לרשימה המלאה

בשולי הכותרות: בחירות 2019 - הכירו את הגזענים החדשים  ▪  לא לאיווט בקלפי  ▪  ולקינוח בקטנה

ליברמן. פרובוקטור סדרתי [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+נתניהו רצה תקיפה רחבה בעזה - היועמ"ש דרש דיון בקבינט
13:09 16/09/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

לפי הדיווח, נתניהו ביקש לצאת לפעולה צבאית בעזה, לאחר שיגור הרקטות לאשדוד, אך הסתפק בפעולה מוגבלת לאחר שמנדלבליט הבהיר כי עליו לכנס את הקבינט  ▪  חבר הקבינט ישראל כ"ץ: "שיקול הדעת אינו מותנה בשיקול של בחירות"

ההתייעצות בקריה. הבכירים הסתייגו מהמהלך [צילום: אריאל חרמוני]
+"לא ניתן שיעלימו נשים מהמרחב הציבורי"
13:05 16/09/19  |  מירב ארד

מפלגת העבודה גשר הגישה תלונה למשטרה נגד השחתת שלטיה של לוי אבקסיס, לאחר שתמונתה של אורלי לוי אבקסיס נעקרה הלילה משלטי החוצות של העבודה גשר בצומת קוקה קולה שבצמוד לעיר בני ברק.
יו״ר העבודה גשר, עמיר פרץ: "הבריונות הזו היא תוצאה ישירה להסתה המתמשכת של הימין הקיצוני נגד הסולידריות החברתית, החופש, הסובלנות ונגד כל מי שלא חושב כמותם, למשחיתים ברור כי מדובר בלוחמת למען זכויות נשים והם אלה שנלחמים נגד נשים. מדובר בעבירה פלילית שצריך להלחם בה בחומרה גם באמצעות הגברת האכיפה והענישה. את גל האלימות שמתעצם בימין האחרונים חייבים להפסיק״.
אורלי לוי אבקסיס מסרה: "פעם אחר פעם מנסים למחוק אותנו, הנשים, מהמרחב הציבורי, להשתיק ולהעלים 52% מהאוכלוסייה. לעולם לא ניתן שיעלימו אותנו ונילחם בכל נסיון להרחיקנו מהמרחב הציבורי. אזרחיות ואזרחי ישראל צריכים לבחור מחר באיזה סוג של מדינה הם רוצות ורוצים לחיות״.

השחתת שלט הבחירות של העבודה-גשר [צילום: דוברות העבודה-גשר]
+עתירת "שוחד הבחירות" של חולדאי הורחבה לכלל הרשויות
12:33 16/09/19  |  עידן יוסף

בעקבות פרסומי דומים של הרשויות שהם וראשון לציון המציעות לתושביהן הטבות תמורת הוכחת הצבעתם בבחירות, כמו עיריית ת"א, הרחיבה ש"ס את העתירה ומבקשת להוציא הנחיה של מנכ"ל משרד הפנים שתאסור זאת. השופט ניל הנדל, המחליף את מלצר בגלל מניעות, הורה לעיריות ומרכז השלטון המקומי להשיב לעתירה עד השעה 14:30.

+דרעי: "ביהדות התורה מטריחים את גדולי ישראל כדי שכמה בודדים יצביעו להם"
12:20 16/09/19  |  מירב ארד

שר הפנים אריה דרעי תקף בגל"צ את יהדות התורה: "הם מבזבזים אנרגיות ומטריחים את גדולי ישראל כדי שכמה בודדים יצביעו ג'. היה עדיף שישקיעו את זמנם בניסיון שכנוע הפלג הירושלמי המונה 30,000 אנשים".

+בנימין נתניהו בלבוש אלכסנדר ינאי
12:19 16/09/19  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה

הסגידה לכוח הפכה, למרבה הצער והכאב, את מלכות החשמונאים לאנדרטה, שהוצבה על עיי חורבות מדממים

נתניהו. חיקוי [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+משוגעים רדו מהגג
11:27 16/09/19  |  ארווין קליין   |   לרשימה המלאה

לציבור נמאס מהאחראים בכל התחומים, שמדברים גבוהה גבוהה על ערכים עליוניים ולא עושים כלום בשטח, בדברם הבסיסיים, הרקובים והמעוותים בחיינו  ▪  פשוט לא פועלים, אלא בוחרים לדבר כללית על שלמות החברה וערכים נעלים

נתניהו. פועל מעשית [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+"אשכנזי - המועמד לתפקיד שר הביטחון"
10:52 16/09/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הוסיף כי ימנה את משה יעלון לתפקיד שר החינוך  ▪  נתניהו בתגובה: "איזה תפקידי שרים בני גנץ הבטיח לאיימן עודה ואחמד טיבי"

גנץ ואשכנזי [צילום: הדס פרוש, פלאש 90]
+שקבנט והסכין
10:09 16/09/19  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה

איילת שקד היא בחורה מאוד מוכשרת, נפתלי בנט SAME SAME, אנחנו מאותו כפר, הכפר הגלובלי, הייטק  ▪  אבל הם חרה של אנשים, אז אנא יפסיקו לילל

בנט ושקד. רעי לב [צילום: בן דורי/פלאש 90]
+לא הכל נינג'ה
09:40 16/09/19  |  יצחק מאיר   |   לרשימה המלאה

אחרי הבחירות, קרי אחרי החגים, ראוי לצפות להבהרה של הערוצים הפותחים עצמם לרווחה לגינויים מפי המוזמנים שלהם המנצלים את הרעב שלהם לרייטינג כדי לשלול מהם את המכובדות

ראיון עם עמיר פרץ [צילום: פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ש"ס: חולדאי משחד כדי שיצביעו לשמאל
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
קוראים לזה-שוחד בחירות.
7.  |  16/09/19 12:07
2
המוסר העקום של חולדאי...!!!
קובגר  |  16/09/19 15:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
ארווין קליין
לציבור נמאס מהאחראים בכל התחומים, שמדברים גבוהה גבוהה על ערכים עליוניים ולא עושים כלום בשטח, בדברם הבסיסיים, הרקובים והמעוותים בחיינו    פשוט לא פועלים, אלא בוחרים לדבר כללית על שלמות החברה וערכים נעלים
מירב ארד
הוסיף כי ימנה את משה יעלון לתפקיד שר החינוך    נתניהו בתגובה: "איזה תפקידי שרים בני גנץ הבטיח לאיימן עודה ואחמד טיבי"
אפרים הלפרין
איילת שקד היא בחורה מאוד מוכשרת, נפתלי בנט SAME SAME, אנחנו מאותו כפר, הכפר הגלובלי, הייטק    אבל הם חרה של אנשים, אז אנא יפסיקו לילל
יצחק מאיר
אחרי הבחירות, קרי אחרי החגים, ראוי לצפות להבהרה של הערוצים הפותחים עצמם לרווחה לגינויים מפי המוזמנים שלהם המנצלים את הרעב שלהם לרייטינג כדי לשלול מהם את המכובדות
דן מרגלית
אני יודע בוודאות כי שקד רוחשת אמון רב בד"ר אביחי מנדלבליט    אני מאמין לה שמעולם לא דיברה עימו על התיקים הפליליים המתעבים ומתרחבים נגד ביבי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il