X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מינויים חדשים במחלקת החדשות: אחרי פרישתה של אילאיל שחר מילא את מקומה מפקד גלי צה"ל איבגי שהתמנה למינוי קבע: "אפעל למען הערכים החשובים שאני מאמין בהם של אהבת הארץ, ערכי השירות בצה״ל לצד עשייה עיתונאית מאוזנת ומואזנת"
▪  ▪  ▪
איבגי. קולות ימין ופריפריה [צילום: גלי צה"ל]

העיתונאי אמיר איבגי, מגיש יומן הצהריים, ימונה לראש מחלקת החדשות של גלי צה״ל, וזאת שנה וחצי אחרי הצטרפותו לתחנה הצבאית. בינואר 2019 החל להגיש את יומן הצהריים במקביל להגשת מהדורת החדשות של ערוץ 20. ההגשה הייתה יחד עם רינה מצליח, אך לאחר כחודשיים וחצי של הגשה משותפת לא צלח החיבור ביניהם ומצליח פרשה מן התחנה. מאז מגיש איבגי לבד את התוכנית בימים ראשון עד רביעי.
בסוף חודש מרס סיימה אילאיל שחר את תפקידה כראש מחלקת החדשות, ומאז מילא את מקומה מפקד גלי צה"ל שמעון אלקבץ. לצידו של איבגי משמשות כרכזות המחלקה בוגרותיה פיי גוטמן ואילנה בנימין, שגם סייעו לאלקבץ בתפקיד ממלא המקום.
אמיר איבגי (45) עיתונאי, עורך ומגיש חדשות. בשנים 2017-2007 עבד ברשות השידור, כמגיש בכיר ועורך חדשות בערוץ הראשון וברשת ב' של קול ישראל. בין התוכניות שהגיש: מהדורת מבט, חדשות השבת, המוסף וכן מגיש מחליף ביומן ופוליטיקה. כמו-כן הגיש וערך משדרי אקטואליה מיוחדים.
ברשת ב׳ שימש בין מגישי התוכנית הכל דיבורים. קודם לכן הגיש את מהדורת החדשות המקומיות בכבלים בערוץ 3, והגיש משדרי אקטואליה בתחנות הרדיו האזוריות קול הים האדום ורדיו דרום.
איבגי, יליד הדרום ותושב האיזור, בולט בעיסוקו בענייני הפריפריה, בקיפוח עדתי ובפערים חברתיים. אילנה בנימין החלה את דרכה במחלקת החדשות כמפיקה הראשית של התוכנית ״בוקר טוב ישראל״, בהמשך שימשה המפיקה הראשית של ״יומן הצהריים״ ועורכת יומן הערב של גלי צה״ל. פיי גוטמן שירתה בתחנה ככתבת משפט, משטרה ומוניציפלי תל אביב. בהמשך התמקדה בתפקידי עריכה שונים, הגישה את התוכנית ״שטח אש״ - תוכנית צבאית שבועית, ופיקדה על קורס העיתונאים של גלי צה״ל.
אמיר איבגי: ״מחלקת החדשות בבית של החיילים היא המקום האידיאלי עבורי להמשיך לפעול למען הערכים החשובים שאני מאמין בהם של אהבת הארץ, ערכי השירות בצה״ל לצד עשייה עיתונאית מאוזנת ומואזנת. גלי צה״ל היא שילוב ייחודי של שידור ציבורי משפיע לצד היותה החממה מקצועית החשובה ביותר של התקשורת בישראל".
הוא הודה למפקד גלי צה״ל אלקבץ על "הזכות הגדולה לצד האחריות הגדולה״. אלקבץ בירך חזרה: "אני מברך את הצוות החדש אמיר, פיי ואילנה ומאחל להם הצלחה רבה בעשייתם העיתונאית ובהובלת מחלקת החדשות של גלי צה"ל".

תאריך:  12/06/2020   |   עודכן:  12/06/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ראש מחלקת החדשות בגלי צה"ל: אמיר איבגי
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
מאחל
שמ  |  13/06/20 07:37
2
בהצלחה לאמיר!!!
אקטואלי  |  13/06/20 09:50
3
אמיר איבגי- מינוי ראוי
אבי מרגלית  |  13/06/20 18:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות שידור ציבורי
יצחק דנון
מיכאל הרץ, שהיה מנהל מחלקה ברשות השידור, טוען שלא היה לו סיכוי להתקבל לעבודה בתאגיד כאן משום שנכלל ברשימת העובדים שספגו הערות שליליות
יצחק דנון
העורכת והמגישה של התוכנית "זה מגיע לכם" טוענת שפוטרה כדי להרתיע עובדים אחרים מלפעול נגד העברתם מתל אביב לירושלים, וכי השימוע שנערך לה היה טקס ריק מתוכן
איתמר לוין
שר התקשורת דאז הציע למועצת הרשות מועמדים בעלי זיקה פוליטית אליו או לליכוד    חוות דעת לא-רשמיות שקיבל קובלנץ השפיעו על קליטת עובדי רשות השידור לשעבר בתאגיד כאן
משה נסטלבאום
טור דעה אישית בשלישי ובשישי שלא דופק חשבון    מנהל בכיר ברשות השידור אמר פעם שאפשר להשתיל היום הכל חוץ מאשכים. כשרואים איך התנהל קובלנץ בפרשת סג"ל מבינים שהוא צדק    על הראיון החובבני של ה"מראיינת" מיכל רבינוביץ עם גנץ    לשופטת לארי-בבלי יש לשון שמהירה ממהירות המחשבה    ועל החשיפה של הארכיון הציוני על ילדיו של הרצל
עידן יוסף
לאראל סג"ל נערך שימוע אצל מנהל חטיבת החדשות    כאן: הובהר לסג"ל כי הסרטון שצולם עם ראש הממשלה בתקופת בחירות, עשוי להתפרש כתעמולת בחירות בהשתתפותו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il